27. 9. 2020

27.5.2020 18.16, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě

Středočeské vodárny rozšíří úřední hodin zákaznických center

Krizový štáb Středočeských vodáren (SVAS) rozhodl s platností od 1. 6. 2020 o dalším postupném uvolňování opatření, přijatých v souvislosti s koronavirovou krizí. Informovala o tom mluvčí SVAS Lenka Kozlová.
Počínaje uvedeným datem tak bude možné po předchozí objednávce navštívit v úřední dny zákaznická centra (ZC) Středočeských vodáren a.s. v Kladně a Mělníku. Pro každého objednaného zákazníka bude vytvořen dostatečný časový prostor, čímž bude kapacita center omezena. Podmínkou uskutečnění návštěvy je proto předchozí rezervace na stránkách svas.cz (proklik na  https://portal.svas.cz/ ), případně telefonicky na čísle 840 121 121, 602 128 127. Důvodem návštěvy ZC by měly být pouze neodkladné případy (například uzavření smlouvy na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod). Běžné záležitosti, jako je úprava smluvních údajů, změny výše záloh, hlášení odečtů, platby či nové přípojky budou i nadále řešeny bez osobního kontaktu. Příjem plateb za vodné a stočné nebude prozatím z hygienických důvodů obnoven.

Zákaznická centra budou od 1. 6. 2020 přístupná objednaným zákazníkům v upravených úředních hodinách:
Pondělí  8:00 – 12:00   13:00-17:00
Úterý zavřeno
Středa    8:00 – 12:00   13:00-17:00
Čtvrtek – zavřeno
Pátek     8:00 – 12:00

Pro záležitosti, nevyžadující osobní návštěvu zákaznického centra (již zmíněné úpravy záloh, hlášení odečtů, požadavky na informace o platbách a podobně)  doporučujeme využít nepřetržitou zákaznickou linku, případně je možné zaslat svůj požadavek emailem na adresu info@svas.cz.

Další možností je aktivace Zákaznického účtu, který si může odběratel zřídit na webovém portále portal.svas.cz. Zabezpečený zákaznický účet umožní okamžitý přístup k informacím, jako jsou třeba informace o smlouvě a odběrateli, přehled spotřeby a její grafické znázornění, informace o provedených odečtech, přehled faktur a vyúčtování, mapa aktuálních odstávek a havárií, přehled důležitých kontaktů dodavatele vody nebo celkový přehled zadaných požadavků. Účet také nabízí možnost platby záloh a faktur on-line, možnost změny nastavení úhrady faktur a změny výše záloh, lze provést změnu adresy, je zde možné také nahlásit samoodečet, registrovat se k bezplatné službě SMS info, rezervovat si on-line schůzku na zákaznickém centru nebo využít E-podatelnu pro podání reklamací, podnětů, žádostí či dotazů.

Zákaznický účet je možné také používat v mobilní aplikaci, která je připravena volně ke stažení jak v internetovém obchodu Google play pro zařízení se systémem Android, tak v App store pro zařízení se systémem iOS.

SVAS, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

27.5.2020 18.16, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

VIDEOROZHOVOR

více >

Fotoblog

více >

Stromy ve Stromovce mají nové jmenovkyStromy ve Stromovce mají nové jmenovky
Foto: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Září 2020>>
PÚSČPSN
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4