31. 10. 2020

29.1.2020 9.41, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Počet havárií na pražské vodovodní síti loni klesl

Pražskou vodovodní síť postihlo v loňském roce 5029 havárií. Je to o 179 událostí méně než v roce 2018. „Loni nám přála mírná zima a také léto nebylo tak suché jako o rok dříve. Právě pohyb půdy a koroze materiálu byly nejčastější příčinou havárií, podílely se na nich v pětadevadesáti procentech,“ uvedl tiskový mluvčí Pražských vodovodů a kanalizací Tomáš Mrázek.

O téměř dvě hodiny na 8 hodin a 58 minut poklesla doba přerušení dodávek pitné vody na jednu havárii. „To přisuzujeme rozsáhlému monitoringu sítě, který nám umožňuje operativně reagovat a dorazit na místo havárie, co nejdříve. V loňském roce PVK vynaložily na opravy a údržbu vodohospodářské infrastruktury 1,3 miliardy korun,“ sdělil Mrázek.

Rozsáhlé investice do obnovy sítí posledních let mají také svůj podíl na postupné snižování poruchovosti. „Jsme rádi, že úsilí obou společností se začíná úročit a dočasné snížení komfortu obyvatel v průběhu oprav přináší výsledky,“ uvedla tajemnice Pražské vodohospodářské společnosti Hana Kletečková.

Havárií I. kategorie, kdy je bez vody více než tisíc odběratelů či strategické, zdravotnické a sociální objekty, bylo 74, což je meziroční nárůst o 7 událostí. Z deseti na osm klesl počet havárií na profilech větších než 1000 milimetrů.

Na stokové síti PVK loni zaznamenaly 3 507 havárií, oproti roku 2018 to představuje nárůst o necelá čtyři procenta. Havárií přípojek bylo 48 procent, havarijní opravy na stokách činily 32 procent a zbytek připadal na havárie šachet, komor, nádrží, spadišť a ostatních zařízení.

Pražané mohou sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde jsou informace o výlukách ve speciální sekci. Info o haváriích běží v režimu on-line včetně upřesnění, zda mají vliv na dodávky pitné vody a lokalitě, kde jsou případně umístěny cisterny s náhradním zásobováním. Vše je dostupné i na google mapách.

Odběratelé si také mohou aktivovat službu SMS INFO, kdy bezplatně dostávají do svého mobilního telefonu zprávy o haváriích v jimi zvolené lokalitě. Zákazníci si službu mohou objednat přes webové stránky pvk.cz, zákaznickou linku 840 111 112  nebo 601 274 274  či v Zákaznickém centru PVK – Dykova 3, Praha 10.

 

Vývoj počtu havárií na vodovodní síti
2010    3960
2011    4309
2012    4507
2013    4717
2014    4520
2015    4677
2016    4500
2017    4959
2018    5208
2019    5029

Vývoj počtu havárií na stokové síti
2010    2747
2011    3189
2012    3779
2013    3440
2014    3736
2015    4338
2016    3913
2017    3643
2018    3384
2019    3507

Naše voda, foto: PVK

 

29.1.2020 9.41, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

VÝLOV BOHDANEČSKÉHO RYBNÍKAVÝLOV BOHDANEČSKÉHO RYBNÍKA
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Říjen 2020>>
PÚSČPSN
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1