22. 6. 2021

Jak jsou spokojeni zákazníci se službami PVK

Zákazníci Pražských vodovodů a kanalizací (PVK) vysoce hodnotí úroveň poskytovaných služeb. Spokojenost s nimi vyjádřilo 98 procent respondentů „telefonického průzkumu spokojenosti 2014“. Informoval o tom mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

„Ve srovnání s loňským rokem se jedná o nárůst o jeden procentní bod a oproti roku 2010 dokonce o téměř šest procentní bodů,“ řekl Tomáš Mrázek.

„Celkovou spokojenost nejvíce ovlivňuje profesionální přístup zaměstnanců PVK, kvalita dodávané pitné vody, vyšší vliv má také vyřešení požadavku na zákaznickém centru a zákaznické lince,“ dodal.

O jeden procentní bod rovněž vzrostla spokojenost s kvalitou pitné vody. Letos s ní bylo spokojeno 96 procent dotazovaných. Stejné úrovně dosáhla i spokojenost s plynulostí dodávek pitné vody. Vodu z kohoutku pravidelně pije 83 dotázaných. „Nejvyšší nárůst jsme zaznamenali u firemních zákazníků, a to o čtyři procentní body na 74 procent,“ uvedl mluvčí PVK.

Klienti velmi kladně hodnotí také zaměstnance PVK. S jejich profesionalitou je spokojeno 97 procent účastníků průzkumu. „Téměř ke stu procent se vyšplhala spokojenost s našimi odečítači vodoměrů,“ podotkl Mrázek.

S dostatkem informací je spokojeno 83 procent, a s jejich kvalitou 84 procent zákazníků. Pro firmy je hlavním zdrojem informací internet, bytová družstva preferují internet, zákaznickou linku a službu SMS Info. U domácností pak hraje hlavní roli zákaznická linka a internet, a to zejména u mladších klientů s vyšším vzděláním, starší generace dává přednost brožurám a letákům. Webové stránky za posledních dvanáct měsíců navštívilo šestnáct procent respondentů – nejčastěji zástupci bytových družstev (38%).

Znalost značky „Pražské vodovody a kanalizace“ je nadprůměrná. Správný název uvedlo 84 procent respondentů, nejvyšší znalost je u zástupců bytových družstev.

Telefonický průzkum, který provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o., probíhal od 1. září do 6. října 2014. Zúčastnilo se ho 700 respondentů, klientů PVK z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

 

Naše voda

 

20.10.2014 11.33, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

LČR Vracíme vodu lesu, Jordán II.LČR Vracíme vodu lesu, Jordán II.
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<June 2021>>
PÚSČPSN
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4