3. 12. 2020

27.6.2019 10.40, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě

V Uherském Hradišti na Batově kanále vzniká servisní stání pro záchranáře

Povodí Moravy, s. p. na levém břehu Moravy v Uherském Hradišti staví servisní stání pro složky integrovaného záchranného systému, Státní plavební správu a Povodí Moravy, s. p. Smyslem je zajistit vyšší bezpečnost a operativnost zásahů na Baťově kanále, protože návštěvnost vodní cesty a množství registrovaných plavidel rok od roku roste. Do budoucna Povodí Moravy, s. p. plánuje těchto servisních stání postavit více v různých částech Baťova kanálu. 

Informuje o tom Petr Chmelař, mluvčí Povodí Moravy.

Infrastrukturu Baťova kanálu je nutné přizpůsobit vytíženosti a požadavkům na bezpečnost této plavební cesty. Z toho důvodu Povodí Moravy, s. p. připravuje v Uherském Hradišti servisní stání pro záchranáře, hasiče, Policii ČR, Státní plavební správu a správce Baťova kanálu, tedy Povodí Moravy, s. p. Každá z uvedených organizací vykonává na Baťově kanále určitou roli. Servisní stání umožní snadný přístup jednotek k vodnímu toku a tím zkrátí čas nezbytný pro zásah. „Přestože investorem této akce jsme my, servisní stání bude sloužit ke krátkodobému i dlouhodobému kotvení hasičům, záchranářům, policii a Státní plavební správě. Servisní stání bude odpovídat požadavkům těchto složek. My, coby správce vodních toků, pak zajišťujeme nejen náročný provoz všech plavebních komor, ale celkovou správu Baťova kanálu včetně odstraňování škod po povodních, vichřicích atd. Z tohoto důvodu je nutné mít rychlý přístup k vodě, který neblokují rekreační lodě. Místo jsme zvolili na základě blízkého zázemí jednoho ze závodů Povodí Moravy, s. p. včetně našich skladovacích a dílenských prostor, které umožňují uložení materiálu potřebných pro činnost IZS a k výkonům při likvidaci havárií,“ vysvětluje generální ředitel povodí Moravy, s. p. Václav Gargulák. 

Molo má na délku 50 metrů. Náklady na jeho pořízení jsou přibližně sedm milionů korun, které pokryje dotace ze Státního fondu dopravní infrastruktury. Molo bylo vyrobeno v Bratislavě, odkud nadměrný náklad převezly do Spytihněvi kamiony. Tam náklad přeložil jeřáb na vodu. Následná přeprava po Baťově kanále do Uherského Hradiště trvala několik hodin. 

Vzhledem k charakteru stání a kotvících plavidel musí zůstat servisní stání neveřejná tak, aby mohly jednotlivé složky v co nejkratším čase provádět potřebné zásahy. Zakázaný je i pohyb osob po molu. „Na molo bude platit zákaz vstupu. Je to podobné, jako zákaz vstupu nepovolaných osob na služební parkoviště záchranky, hasičů, policie atd. Vzhledem k funkci, kterou bude servisní stání plnit, není možné molo oplotit a zamknout. Na zákaz vstupu tak můžeme upozornit pouze značkou se zákazem vstupu. Za správce Baťova kanálu, za záchranáře, hasiče i policii bych chtěl poděkovat obyvatelům Uherského Hradiště, že tento zákaz budou respektovat,“ doplňuje Gargulák.

Výstavba servisního stání bude dokončeno do konce měsíce července.

Naše voda, foto: PMO

27.6.2019 10.40, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Čistota vody a rekreace, Lodní doprava

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

BEČOVSKÉ RYBNÍKYBEČOVSKÉ RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Prosinec 2020>>
PÚSČPSN
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3