2. 12. 2020

30.10.2014 11.44, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Se službami 1. SčV, a.s. jsou zákazníci spokojeni

Na čtyři stovky respondentů oslovila společnost 1.SčV, a. s. během září a začátkem října v rámci průzkumu spokojenosti zákazníků. Ten se týkal úrovně služeb, poskytovaných informací nebo kvality dodávané vody. Obyvatelé měst a obcí na Příbramsku, Praze-Západ a Praze-Východ prokázali vysokou spokojenost se službami i s kvalitou vody.  

„Průzkum spokojenosti jsme zadávali již desátým rokem. Jeho cílem bylo zjištění informací týkajících se spokojenosti zákazníků s úrovní našich služeb, s kvalitou dodávané vody a mírou jejího užívání, s poskytovanými informacemi nebo přístupem zaměstnanců. Získané informace využijeme jako podněty pro případné zlepšení,“ uvedla důvody průzkumu Kristina Blaszczyková, mluvčí společnosti 1.SčV, a. s.

Cílovou skupinou byli individuální zákazníci a majitelé rodinných domků, správci bytových domů, bytová družstva a firmy. Na 96 procent dotázaných projevilo vysokou celkovou spokojenost s úrovní služeb, hodnocení je tak srovnatelné s výsledky minulého roku. S kvalitou pitné vody je spokojeno 94 procent zákazníků, tam představuje nárůst o 3 procenta. S plynulostí dodávek vody je spokojeno 98 procent. Na vysoké úrovni je podle klientů chování zaměstnanců. Oproti minulému roku společnost eviduje nárůst spokojenosti s množstvím i kvalitou poskytovaných informací. „Firmy a bytová družstva preferují jako zdroj informací především internet.  U domácností pak záleží na věku a vzdělání. Internet upřednostňují mladší s vyšším vzděláním, naopak starší preferují brožury a letáky,“ doplnila Blaszczyková. Naopak společnost zaznamenala nízkou znalost názvu dodavatele vodohospodářských služeb v provozovaném regionu. „Závěry průzkumu budeme zohledňovat při dalším směřování jak zákaznické komunikace a dalším zlepšování poskytovaných služeb, tak především na rozšíření povědomí regionální značky společnosti “ shrnula Kristina Blaszczyková.

Desetiminutový dotazník se týkal také využívání vody z vodovodu k pití. Tu podle průzkumu pije 84 procent zákazníků 1.SčV.

Průzkum společnost realizuje ve spolupráci s nezávislou externí agenturou IBRS – International Business and Research Services s.r.o..Samotný průzkum se uskutečnil v rámci celé skupiny Veolia Voda. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje 1.SčV, a. s., oslovila agentura čtyři sta respondentů.

Naše voda

 

30.10.2014 11.44, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

BEČOVSKÉ RYBNÍKYBEČOVSKÉ RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Prosinec 2020>>
PÚSČPSN
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3