22. 9. 2020

2.9.2020 8.43, Rubrika: Vodovody a kanalizace

PVK: Využívejte bezkontaktní komunikaci, do zákaznického centra vstup pouze s rouškou

V souvislosti s aktuální epidemiologickou situací v metropoli přijaly Pražské vodovody a kanalizace při komunikaci se zákazníkem nová opatření proti šíření viru COVID 19. „V této souvislosti doporučujeme, abyste v zájmu pohodlí a ochrany svého zdraví pro vyřízení běžných záležitostí či dotazů, které nevyžadují osobní jednání, preferovali bezkontaktní komunikaci a osobní návštěvu zákaznického centra omezili jen na nejnutnější případy,“ zdůraznil tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

Pro případ nutné návštěvy zákaznického centra prosím využívejte předchozí rezervaci termínu v našem rezervačním systému, který Vám zajistí obsloužení bez zbytečného setkání a zároveň tak budeme předcházet  hromadění zákazníků v čekacích prostorách. Při osobní návštěvě zákaznického centra Vás žádáme, abyste vstupovali se zakrytými dýchacími cestami a při případném čekání dodržovali doporučený odstup 2 m od dalších zákazníků.

Bližší informace o provozu a službách Zákaznického centra naleznete na www.pvk.cz.

Naše voda, foto: PVK

2.9.2020 8.43, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Aktuality

Ze světa

VIDEOROZHOVOR

více >

Fotoblog

více >

SYSTÉM MALÝCH TŮNĚK A MEZÍSYSTÉM MALÝCH TŮNĚK A MEZÍ
Foto: Vojta Herout

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Září 2020>>
PÚSČPSN
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4