9.5.2017 22.01, Rubrika: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace
PVK NABÍZEJÍ ZÁKAZNÍKŮM NOVÝ ZÁKAZNICKÝ PORTÁL A MOBILNÍ APLIKACI
Pražské vodovody a kanalizace spustily nový pro zákazníky nový zákaznický portál a pro všechny zákazníky a spotřebitele také novou mobilní aplikaci. Uvedl to Tomáš Mrázek, mluvčí PVK.
Kromě modernějšího vzhledu a lepší přehlednosti mají uživatelé nově možnost platit faktury online pomocí platební karty VISA a MasterCard nebo přes platební tlačítko, které funguje jako odkaz do internetového bankovnictví s předvyplněným příkazem. Zákaznický portál a mobilní aplikaci Moje Veolia pro své vodárenské společnosti vytvořila společnost Veolia.
Uživatelům, kteří již přístup do zákaznického portálu a mobilní aplikace mají, zůstanou po přihlášení do nového prostředí zachované údaje a historie spotřeb, faktur, požadavků a dalších údajů. Nový účet do zákaznického portálu je možné vytvořit na internetových stránkách PVK nebo s pomocí rozcestníku moje.veolia.cz a do mobilní aplikace po jejím stažení přímo v mobilu.
Mobilní aplikace bude určena nejen odběratelům, ale také spotřebitelům a bude k dispozici ke stažení pro uživatelská rozhraní Android i iOS. V aplikaci pro nepřihlášené uživatele budou k dispozici informace o haváriích a odstávkách a nejbližších kontaktních místech dané společnosti. Mobilní aplikace, která je v podstatě kopii portálu, je v utilitních společnostech naprosto unikátní.
„Cílem nového portálu a aplikace je nejen modernizovat uživatelské prostředí, ale především zvýšit komfort našich zákazníků a spotřebitelů. Platit účty na cestě do práce, ve frontě v obchodě nebo doma u televize je již běžnou záležitostí. Možnost platby online přes portál či aplikaci v našem oboru je však nadstandardní. Věřím, že uživatelé tuto novinku ocení,“ uvedl Petr Maximilián, ředitel úseku zákaznických služeb skupiny Veolia v ČR.
Zákaznický portál a mobilní aplikace Moje Veolia umožňují okamžitý a zabezpečený přístup k elektronickému zákaznickému účtu. Zákazník má přehled o svých vyúčtováních a zálohách, bude si moci vyřídit vybrané požadavky online, jako například změnu nastavení úhrad nebo nahlášení samoodečtu. Dále bude moci sledovat vývoj své spotřeby vody z posledních vyúčtování, zarezervovat si schůzku v zákaznickém centru, nechat si zasílat elektronickou verzi faktury atd.
Zákaznický portál bude k dispozici všem odběratelům, kteří mají s PVK uzavřenou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu a na odvádění odpadních vod veřejnou kanalizací.
Naše voda
9.5.2017 22.01, Rubrika: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace
Aktuality

Nové Heřminovy znovu hlasují o přehradě, starostka věří v její podporu
Akt. 26.4.2025 15.38Rubrika: Prevence povodní, voda v krajině, Podnikání s vodou a zákony

Nová metoda českých vědců pomůže vyčistit odpadní vody od antibiotik
Akt. 25.4.2025 17.13Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě