6. 6. 2020

Ministerstvo zemědělství vyhlásilo tendr na kampaň Ryba domácí

Do 29. dubna je možné přihlásit se do tendru ministerstva zemědělství na další pokračování kampaně „Ryba domácí“. Informoval o tom server Marketing & Media.

Jde o realizaci komunikační strategie na podporu spotřeby sladkovodních ryb a výrobků z nich v letech 2013 až 2015. Předběžná hodnota zakázky činí 60 milionů korun. Kampaň by měla být vždy celoroční s tím, že nejintenzivnější bude ve třech obdobích: na jaře v období velikonočních svátků, v létě jakožto v době grilování a na podzim během výlovů rybníků.

V předchozích letech měla tuto komunikaci na starost agentura Dorland.

Zdroj Marketing & Media

 

 

18.3.2013 14.50, Rubrika: Rybářství a rybníkářství, Voda a naše peněženka

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

VN JEŽKOVECVN JEŽKOVEC
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<<Červen 2020>>
PÚSČPSN
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5