27.1.2024 12.14, Rubrika: Čistota vody a rekreace
Koupelny Syrový chtějí rozhýbat stagnující koupelnový trh
Společnost Koupelny Syrový, která se specializuje na realizaci koupelen na míru, zahájila spolupráci s PR agenturou FYI Prague. V rámci strategické komunikace se zaměří nejen na profilaci značky v médiích a dalších komunikačních kanálech, ale také na positioning produktů a klíčových zákaznických služeb.
Komunikace bude stavět na prozákaznickém a osobním přístupu i tailor-made řešeních, kterými se značka odlišuje od zbytku koupelnového trhu. Společnost Koupelny Syrový vstoupila v roce 2019 do nové éry pod vedením Matouše Syrového, který navázal na 30leté rodinné zkušenosti v byznysu a vsadil na prozákaznicky orientovaný přístup spolu s využíváním nejmodernějších trendů, komunikačních kanálů a technologií. Z východních Čech se tak postupně společnost rozrostla do dalších částí republiky, aktuálně provozuje již tři koupelnová studia a plánuje expanzi do metropole.
Moderní pohled na koupelnový trh
Spolu s rozšiřováním působnosti a služeb přišla pro Koupelny Syrový také potřeba ucelenější strategické komunikace. Od ledna proto společnost navázala spolupráci s agenturou FYI Prague, která jí pomůže s celkovým positioningem na trhu a profilací značky, produktů a služeb na jednotlivých komunikačních kanálech. Klíčové bude především etablování společnosti Koupelny Syrový jako agilní rodinné firmy s velkým potenciálem růstu, její profilace v rámci celého segmentu koupelen i nastavení mediální komunikace, na kterou se zatím nezaměřovala.
„V regionech, kde působíme, se nám podařilo vybudovat silnou značku, navzdory krizi neustále rosteme a čeká nás další expanze. Spolu s tím chceme vrátit do oboru lidský přístup v kontextu moderních trendů práce se zákazníkem i komunikace,“ Potkali jsme se proto s mnoha agenturami, ale až u FYI Prague jsme vnímali největší soulad v našem customer centricity přístupu, který klade důraz na zákazníka, jeho nákupní zkušenost a potřeby, říká Matouš Syrový, CEO Koupelny Syrový.
Strategická komunikace se bude opírat i o CEO a tvář společnosti Matouše Syrového a zaměří se na jeho profilaci na profesních sítích a zapojení do veřejných debat v rámci trhu. Vsadí také na synergie jednotlivých komunikačních kanálů a sociálních sítí, kde si společnost Koupelny Syrový vybudovala během uplynulých let velmi silnou pozici. Na Instagramu je značka největším českým koupelnovým účtem s více než 30 tisíci sledujícími a vysokým engagementem. I díky atraktivnímu obsahu a práci s publikem rychle přesáhla hranice východočeského regionu a navázala spolupráci se známými tvářemi nejen z řad influencerů.
Koupelny Syrový jsou skvělý tým lidí, který si svou současnou pozici na trhu více než odpracoval. Jejich nadšení pro obor, upřímná radost z každé realizace a promyšlená a unikátní zákaznická péče je to, čím na trhu vynikají, a čím mají potenciál trh zcela změnit. Rádi podporujeme značky ve strategických fázích jejich existence, což je přesně fáze, kde se Koupelny Syrový aktuálně nacházejí, a my jsme rádi, že můžeme být u toho,“ dodává Jan Řezáč z FYI Prague.
Koupelny Syrový jdou od svého počátku proti zažitým stereotypům na koupelnovém trhu – snaží se vymykat trendu, kdy se z koupelnových studií stávají e-shopy až rychloobrátkové zboží. Spolupráce s FYI Prague by tak měla přinést nejen celkové nastartování mediální komunikace značky, ale také její vymezení vůči rigidnímu trhu.
„Vracíme zákazníka, jeho hodnoty a požadavky zpět na první místo a chceme tímto směrem edukovat i celý koupelnový trh. Momentálně například jako jediní se zákazníky řešíme také péči o koupelnu jako takovou. Na českém trhu vidíme obrovský prostor na prosazení nových trendů a prozákaznického přístupu, který by se měl projevovat nejen z hlediska přístupu či servisu, ale i produktového portfolia. Otevření těchto témat tak bude jedním z hlavních cílů naší spolupráce s FYI Prague,“ uzavírá Matouš Syrový.
Zdroj a foto: FYI Prague
27.1.2024 12.14, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Čistota vody a rekreace, Statistiky a kauzyAktuality

Silnice kolem přehrady Souš se motoristům otevře v pátek
Akt. 23.4.2025 14.14Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě

Provoz přes plavební komoru Modřany je do odvolání zastaven
Akt. 23.4.2025 13.40Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě