29. 9. 2020

19.1.2019 6.50, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách

Evropská Komise zvyšuje výdaje na propagaci potravin

Evropská Komise poskytne v roce 2019 finanční prostředky ve výši 181,6 milionů EUR na propagaci zemědělských produktů EU na celém světě – o 12,6 milionů EUR více než v 2018. Informoval o tom ve svém zpravodajství Státní zemědělský intervenční fond (SZIF).

Programy mohou zahrnovat širokou škálu témat od obecných kampaní týkajících se zdravého stravování až po určitá odvětví trhu. Celkem 98 mil. EUR je vyčleněno na podporu exportu zemědělských a potravinářských produktů původem z EU do třetích zemí, zejména do těch, u nichž existuje velký potenciál pro zvýšení vývozu, jako je Kanada, Čína, Japonsko, Jižní Korea, Mexiko a Spojené státy americké.

V rámci samotné EU jsou preferovány kampaně, které propagují různé systémy a značky EU v oblasti kvality potravin, jako je chráněné označení původu (CHOP), chráněné zeměpisné označení (CHZO) a zaručená tradiční specialita (ZTS), jakož i produkty ekologického zemědělství. Část finančních prostředků je zacílena k využití na určité specifické oblasti: udržitelnost pěstování rýže, stolní olivy, hovězí a telecí maso a čerstvé ovoce a zeleninu – tento sektor byl speciálně vybrán pro podporu zdravého stravování mezi spotřebiteli v EU.

Způsobilá k podání žádosti o financování v rámci tento týden zveřejněné výzvy k předkládání návrhů je široká škála organizací, např. obchodní organizace, organizace producentů a zemědělsko-potravinářské subjekty odpovědné za propagační činnosti. Tzv. „jednoduché“ programy mohou být předloženy jednou nebo více organizacemi ze stejné země EU; složené programy mohou být předloženy alespoň dvěma navrhujícími organizacemi z alespoň dvou členských států nebo jednou či několika evropskými organizacemi. Propagační kampaně obvykle probíhají jeden až tři roky.

Návrhy jsou předkládány přímo agentuře CHAFEA prostřednictvím elektronického systému: https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/programmes/agrip. Termín pro předložení návrhu propagačních programů byl stanoven na 16. 4. 2019 do 17:00 hodin (středoevropského času). Komise přijaté návrhy posoudí a v říjnu budou známi úspěšní žadatelé.

Zdroj: SZIF, ilustrační foto (výrobky z ovoce Marmeládový mlýn) Naše voda – Nina Havlová

19.1.2019 6.50, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

VIDEOROZHOVOR

více >

Fotoblog

více >

Stromy ve Stromovce mají nové jmenovkyStromy ve Stromovce mají nové jmenovky
Foto: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Září 2020>>
PÚSČPSN
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4