PVK: Mobilní zákaznická linka láká stále více klientů

4. prosince 2017 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

PVK - zákaznické centrum

Zájem o mobilní zákaznickou linku – 601 274 274 – mezi klienty Pražský vodovodů a kanalizací (PVK) neustále roste. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek s tím, že v posledních měsících se přes mobilní linku realizuje téměř čtvrtina všech hovorů.

Jen v měsíci říjnu přijali operátoři 9 569 hovorů, z toho 2 238 mířilo na mobilní číslo. Tradiční bílá linka 840 111 112 samozřejmě i nadále zůstává v provozu. „Mobilní linku jsme přidali v loňském roce a vyšli jsme tím vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňuje volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl Mrázek.

Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vodyporuchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.

Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.

Počet celkových hovorů na linky 840 111 112 a 601 274 274
leden               11 549
únor                7 655
březen             7 590
duben              7 406
květen             7 468
červen             8 101
července          9 890
srpen               8 749
září                  6705
říjen                 9 569

Naše voda, ilustrační foto (zákaznické centrum) PVK

 

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Statistiky a kauzy, Vodovody a kanalizace