15. 11. 2019

7.1.2016 12.58, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Vodárny opět bojují proti podvodníkům

Každoročním evergreenem se stává zneužití důvěry a neznalosti zejména u starších lidí k jejich okradení podvodníky vydávající se za pracovníky Středočeských vodáren, a.s. (SVAS). Jménem vodáren se domáhají vstupu do objektů s tím, že v předstihu jdou vybrat nedoplatky za vodné. Oznámila to mluvčí SVAS Lenka Kozlová.

Poslední případ, na který nás upozornila poškozená obyvatelka Libiše u Neratovic, se stal včera 6. ledna v poledne. Pán oblečen v pracovním oděvu oslovil starší paní s tím, že je pracovník vodáren a v předstihu jde vyzvednout nedoplatek za vodu, fakturu obdrží později. Seniorka požadovala předložit průkaz, který se jí mihl před obličejem, i tak jej s důvěrou vpustila do objektu ke kontrole vodoměru. Podvodník zkontroloval stav vodoměru a poté jí rychle vypočítal údajný nedoplatek ve výši 200 Kč. Paní zaplatila, a když požadovala doklad o zaplacení, byl jí vydán pouze papír bez jakýchkoliv identifikačních údajů s přijatou částkou a telefonním číslem. Když požadovala daňový doklad, bylo jí řečeno, že jej dostane poštou. Po odchodu podvodníka majitelka nemovitosti pojala podezření při pohledu na tzv. potvrzení a zavolala na uvedené číslo, které ovšem neexistovalo. Jakmile si uvědomila, že udělala chybu, zkontaktovala naše Call centrum, aby varovala ostatní odběratele před podvodníky.

Upozorňujeme naše zákazníky, že v žádném případě naši pracovníci v místě jejich bydliště nepřijímají případné nedoplatky a ani nevrací přeplatky. Středočeské vodárny nejdříve zasílají faktury, kde se zákazník dozví, zda má přeplatek či nedoplatek. Odběratelé SVAS mohou případné nedoplatky zaplatit na zákaznickém centru vodárny na Kladně či Mělníce nebo prostřednictvím terminálu Sazky, bankovním převodem či na poště. Vodárna přeplatky vrací pouze poštovní poukázkou.

Dále doporučujeme zákazníkům, aby požadovali vždy na zaměstnanci SVAS předložení identifikační karty, kde jsou uvedeny údaje pracovníka vodárny. A ještě k ověření totožnosti pracovníka vodáren využili telefonní číslo Call centra společnosti – 840 121 121, na které se lze dovolat 24 hodin denně.

Naše voda

 

7.1.2016 12.58, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

ETIOPIE - VODA PRO AFRIKUETIOPIE - VODA PRO AFRIKU
NADAČNÍ FOND VEOLIA

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<< Listopad 2019 >>
PÚSČPSN
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1