20. 9. 2018

VaK Zlín rozšiřuje komunikaci se svými zákazníky

Pro rychlou dostupnost informací připojily Vodovody a kanalizace Zlín (VaK Zlín) své webové stránky na centrální dispečink, takže v okamžiku, kdy je havárie vody zaevidována, objeví se na stránkách v modrém rámečku. Informoval o tom předseda představenstva VaK Zlín Svatopluk Březík.

Opatření je součástí aktualizace webových stránek VaK Zlín, mezi níž patří také spuštění facebookové verze stránek na adrese http://fb.me/vakzlin, coby atraktivnějším a odlehčenější mediu. Facebook přitom nemá sloužit jako diskuzní platforma, ale informační, proto na něm také najdete on-line hlášení o haváriích.

Březík také upozorňuje na článek o vývoji kauzy MOVO (Moravská vodárenská) s tím, že akcionáři zlínských vodáren neuspěli se stížnostmi proti odložení vyšetřování nejasností kolem převodu podniku na Moravskou vodárenskou a jeho dalšího fungování. Článek si můžete přečíst na: https://zlin.idnes.cz/vodarny-zlin-veolia-prevod-policie-vysetrovani-stiznost-p3a-/zlin-zpravy.aspx?c=A180219_383932_zlin-zpravy_ras

Naše voda, ilustrační foto logo VaK Zlín

27.2.2018 10.19, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Kalendář

<< Září 2018 >>
PÚSČPSN
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Fotoblog

více >

VODNÍ DÍLO NECHRANICEVODNÍ DÍLO NECHRANICE
Autor: Nina Havlová

Video dne

více >