21. 9. 2020

7.6.2018 12.30, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Služba zákazníkům – domácí asistence při řešení nouzových situací za vodoměrem

I letos si mohou odběratelé společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., usnadnit život pokud využijí služby společnosti UNITED ASSISTANCE, a.s. Uvedla to Markéta Bártová, mluvčí Moravské vodárenské.

Pro hlášení nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem a poradenstvím s únikem vody můžete společnost UNITED ASSISTANCE, a.s. kontaktovat na bezplatné lince 800 44 22 33. Všechny služby jsou poskytovány nejen jednotlivým odběratelům z řad občanů, ale i bytovým domům, či firmám a ostatním institucím. Zdarma je rovněž rozsáhlé technické poradenství.

Asistenční služby domácí asistence a refundace úniku vody jsou dostupné NON-STOP na telefonním čísle 212 812 212 nebo 800 44 22 33, kde je zaměstnanec dispečinku vždy připraven pomoci nejen v případě nouzové situace, ale i při potřebě drobných oprav a údržby za současné garance kvality, rozumné ceny a předem dohodnutého termínu návštěvy technika.

Naše voda

7.6.2018 12.30, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Aktuality

Ze světa

VIDEOROZHOVOR

více >

Fotoblog

více >

SYSTÉM MALÝCH TŮNĚK A MEZÍSYSTÉM MALÝCH TŮNĚK A MEZÍ
Foto: Vojta Herout

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Červenec 2020>>
PÚSČPSN
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2