25. 10. 2020

2.11.2012 10.02, Rubrika: Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Severočeské vodovody a kanalizace mají spokojené zákazníky

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal telefonický průzkum spokojenosti zákazníků Severočeských vodovodů a kanalizací, a.s. (SčVK). Informovala o tom dnes mluvčí společnosti Iveta Kardianová.

Telefonický průzkum obdobně, jako nedávno pro Středočeské vodovody a kanalizace, s., (SčVK) provedla výzkumná agentura IBRS -International Business and Research Services s.r.o. Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Ústeckého a Libereckého kraje z řad majitelů rodinných domů,správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

„Celkem je se službami, které nabízejí SčVK, spokojeno 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů,který dosahuje 88 %. Vysoká spokojenost je především u bytových družstev a firem shodně 98 %. Velký nárůst spokojenosti o celých 6 % oproti loňskému roku byl zaznamenán i u individuálních zákazníků“, uvedla Kardianová. Celkem 98 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci SčVK, je spokojeno s jejich profesionálním přístupem. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je pak spokojeno celých 99 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti u segmentu domácností +3 % a bytových družstev +2 %.

Zákazníci vyjádřili svou spokojenost i s kvalitou dodávané pitné vody 93 %. S tím souvisí i nárůst pití vody z kohoutku o 5 % zejména v segmentu domácností. Vodu z kohoutku používá ke konzumaci 91 % oslovených zákazníků. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu SčVK  organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o návrat kohoutkové vody zpět do našich restaurací. Do projektu se za 3 roky zapojilo na severu Čech 133 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz. V rámci průzkumu měli zákazníci možnost vyjádřit se k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev o 3 %.

SčVK provozují v rámci svého působení 16 zákaznických center, kde si zákazníci mohou osobně vyřídit své požadavky. Spokojenost s vyřízením požadavku na zákaznickém centru vyjádřilo 95 % respondentů, kteří v roce 2012 navštívili jedno z center společnosti. Zákazníci se mohou na společnost obrátit i prostřednictvím zákaznické linky. Spokojenost s vyřízením požadavku po telefonu vyjádřilo 89 % respondentů. Zákazníci měli možnost ohodnotit i množství informací, které se jim dostává. S dostatkem informací i jejich kvalitou jsou nejvíce spokojeni zástupci bytových družstev 84 %. Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší, a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky.

Naše voda

2.11.2012 10.02, Rubrika: Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

VÝLOV SEMOVICKÉHO RYBNÍKAVÝLOV SEMOVICKÉHO RYBNÍKA
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Říjen 2020>>
PÚSČPSN
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1