5. 12. 2020

20.10.2020 9.10, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Se službami PVK je spokojeno 95 procent zákazníků

Celková spokojenost se službami Pražských vodovodů a kanalizací (PVK) vzrostla. Spokojenost s celkovou úrovní služeb PVK vyjádřilo 95 procent respondentů, což je oproti loňskému roku nárůst o dva procentní body. Nejvíce práci PVK oceňují individuální zákazníci a firmy. Vyplývá to z průzkumu nezávislé výzkumné agentury IBRS – International Business and Research Services.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z řad individuálních zákazníků, 50 správců bytových domů či bytových družstev a 50 průmyslových zákazníků a firem. Šetření probíhalo v Praze od 6. září do 4. října 2020. U drtivé většiny sledovaných parametrů spokojenost vzrostla. Lidé velmi oceňují kvalitu pitné vody (94 procent tazatelů), plynulost dodávek (95 procent) či profesionalitu zaměstnanců (95 procent).

Pražané hojně využívají k pití vodu z kohoutku. Prim v „této disciplíně“ hrají bytová družstva, kde kohoutkovou vodu pije 78 procent dotázaných. Zajímavostí je, že třináct procent respondentů souhlasí s tím, aby byla kohoutková voda v restauracích účtována. 91 procent všech dotázaných je spokojeno s kvalitou informací, které o svých službách a produktech PVK poskytují. Z bezkontaktních způsobů komunikace dávají individuální zákazníci přednost zákaznické lince, družstva si oblíbila e-mailovou komunikaci a firmy internetový účet – zákaznický portál. Pokud se lidé vydají osobně do zákaznického centra, tak s jeho službami je spokojeno 96 procent respondentů.

Velkou oblibu si v posledním roce získal ale také zákaznický portál – internetový zákaznický účet, který se stal dokonce nejpreferovanějším způsobem vyřízení požadavků u bytových družstev a firem. Díky zabezpečenému internetovému účtu mají zákazníci stálý přehled o spotřebě vody, vystavených fakturách, zálohách a platbách i provedených odečtech vodoměru. V zákaznickém portálu mohou také online zaplatit faktury a zálohy, nahlásit samoodečet, přes e-podatelnu podávat žádosti či dotazy, online rezervovat schůzky nebo se registrovat ke službě SMS-INFO. Najdou zde i řadu důležitých informací včetně mapy aktuálních havárií a plánovaných výluk a informace o kvalitě vody ve své ulici.

Pražané se nebojí nedostatku vody. Sedmdesát procent si myslí, že v hlavním městě je vody dostatek. Spíše mají obavu, že z úbytku vody v jiných regionech.

Agentura IBRS – International Business and Research Services – působí na českém trhu už 25 let a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. IBRS realizovalo na českém trhu více než 3700 projektů pro 680 různých klientů. Mezi klienty IBRS patří nejen významné korporace, ale i menší firmy z různých trhů. IBRS je korporátním členem světové organizace pro výzkum veřejného mínění a marketingový výzkum ESOMAR.

Zdroj a foto (zákaznické centrum Dykova) PVK

 

20.10.2020 9.10, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

BEČOVSKÉ RYBNÍKYBEČOVSKÉ RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Prosinec 2020>>
PÚSČPSN
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3