19. 10. 2019

Rybáři i odborníci na propagaci negativně hodnotí dosavadní kampaň Ryba domácí

Celkem 60 milionů korun bude stát nová kampaň na podporu konzumace sladkovodních ryb. Pojetí předchozích kampaní se stejným účelem přitom podle televize Nova hodnotí odborníci jako naprostý propadák.

Televize připomíná, že 150 milionů korun v minulé kampani zvedlo spotřebu sladkovodních ryb u nás o 12 deka na osobu. Řada televizí oslovených občanů ale nezná ani název kampaně Ryba domácí. A například podle předsedy představenstva Rybářství Líšno Františka Kalouse nesplnila předchozí kampaň nic z toho, co se od ní očekávalo.

Neúspěch kampaně může mít podle televize paradoxně i na svědomí Evropská unie, která jej z velké části platila. Kvůli Bruselu jsme museli zatajit kapra a mluvit jen o sladkovodních rybách obecně. „Kdybychom mohli říct přímo, že se jedná o kapra z českých a moravských rybníků, takže ten prospěch bych tady viděl,“ domnívá se třeba výrobní ředitel Rybářství Kardašova Řečice Ladislav Štercl.

I proto se tak nové kampaně obávají i odborníci na marketing. Nesmí vyšumět jako posledně. Podle prezidentky České marketingové společnosti Jitky Vysekalové by měla být kampaň zaměřena tak, aby se potřebné údaje skutečně dostaly k lidem.

Podle TV Nova Naše voda

12.9.2012 11.25, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Rybářství a rybníkářství

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

RN VRCHNÍ A RYBNÍK OVČÁKRN VRCHNÍ A RYBNÍK OVČÁK
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<< Říjen 2019 >>
PÚSČPSN
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3