22. 8. 2019

Ryba domácí se přejmenuje na rybu sladkovodní

Veřejná zakázka na šedesátimilionovou propagaci spotřeby sladkovodních ryb v letech 2013 až 2015 nebyla ještě uzavřena, jisté však je, že kampaň se nebude jmenovat Ryba domácí. Informuje o tom týdeník Marketing & Media.   

Kampaň financovaná z peněz Evropského rybářského fondu totiž musí být podle regulí Evropské unie zaměřena obecně na podporu sladkovodních ryb.

Zdroj: Marketing & Media

8.4.2013 13.26, Rubrika: Rybářství a rybníkářství, Voda a naše peněženka, Výběrová řízení

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

CHMELAŘSKÝ DEN, STEKNÍK U ŽATCECHMELAŘSKÝ DEN, STEKNÍK U ŽATCE
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<< Srpen 2019 >>
PÚSČPSN
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1