21. 3. 2019

2.9.2015 14.18, Rubrika: Vodovody a kanalizace

PVK zjistí, jak jsou jejich ZÁKAZNÍci spokojeni

Pražské vodovody a kanalizace, a.s., (PVK), budou zjišťovat, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Oznámil to mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

Od 1. září do 6. října 2015 mohou náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde skupina Veolia provozuje vodovody a kanalizace. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.

Vyhodnocení průzkumu bude k dispozici po 19. říjnu 2015. „Výsledky průzkumu využije naše společnost k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ řekl Tomáš Mrázek, tiskový mluvčí PVK. Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Naše voda

2.9.2015 14.18, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Aktuality

VRACÍME VODU LESU

Kalendář Akcí

<< Březen 2019 >>
PÚSČPSN
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fotoblog

více >

RETENČNÍ NÁDRŽ NA BŘÍMOVCERETENČNÍ NÁDRŽ NA BŘÍMOVCE
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >