22. 3. 2019

PVK spustily průzkum spokojenosti se svými službami

Pražské vodovody a kanalizace, a.s. (PVK), člen skupiny Veolia, zjišťují, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

Od 4. září do 6. října 2014 mohou podle Mrázka náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde Veolia provozuje vodovody a kanalizaci. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.

„Telefonický průzkum probíhá již desátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici koncem října. Po vyhodnocení průzkumu využije naše společnost výsledky k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ konstatoval Mrázek.

Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Naše voda, ilustrační foto: Archiv Naše voda

9.9.2014 13.12, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

VRACÍME VODU LESU

Kalendář Akcí

<< Březen 2019 >>
PÚSČPSN
25 26 27 28 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Fotoblog

více >

RETENČNÍ NÁDRŽ NA BŘÍMOVCERETENČNÍ NÁDRŽ NA BŘÍMOVCE
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >