9.9.2014 13.12, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace
PVK spustily průzkum spokojenosti se svými službami
Pražské vodovody a kanalizace, a.s. (PVK), člen skupiny Veolia, zjišťují, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek.
Od 4. září do 6. října 2014 mohou podle Mrázka náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde Veolia provozuje vodovody a kanalizaci. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.
„Telefonický průzkum probíhá již desátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici koncem října. Po vyhodnocení průzkumu využije naše společnost výsledky k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ konstatoval Mrázek.
Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.
Naše voda, ilustrační foto: Archiv Naše voda
9.9.2014 13.12, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizaceAktuality

Co přináší nový metodický pokyn na provozování DČOV?
Akt. 23.3.2025 15.26Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě