19.7.2016 12.49, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace
PVK rozšířuje zákaznickou linku o další kontakt – 601 274 274
V rámci zkvalitnění služeb pro zákazníky zavedla společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK) další číslo na zákaznickou linku. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek s tím, že ke stávající bílé lince 840 111 112 přibylo mobilní číslo 601 274 274.
„Vyšli jsme vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňujeme nově volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl Mrázek. Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vody, poruchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.
Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.
Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová
19.7.2016 12.49, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace
Aktuality

Nové Heřminovy znovu hlasují o přehradě, starostka věří v její podporu
Akt. 26.4.2025 15.38Rubrika: Prevence povodní, voda v krajině, Podnikání s vodou a zákony

Nová metoda českých vědců pomůže vyčistit odpadní vody od antibiotik
Akt. 25.4.2025 17.13Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě