16. 10. 2019

PVK budou zjišťovat spokojenost zákazníků s jejich službami

Pražské vodovody a kanalizace (PVK), člen skupiny Veolia Voda, budou zjišťovat, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Informovala o tom ředitelka komunikace PVK Marcela Dvořáková.

Od 2. září do 15. října 2013 tak mohou podle Dvořákové náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde Veolia Voda provozuje vodovody a kanalizaci. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.

„Telefonický průzkum probíhá již devátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu. Po vyhodnocení průzkumu využije naše společnost výsledky k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ připomněla Dvořáková. Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Naše voda

30.8.2013 8.30, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

RN VRCHNÍ A RYBNÍK OVČÁKRN VRCHNÍ A RYBNÍK OVČÁK
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<< Říjen 2019 >>
PÚSČPSN
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3