28. 3. 2024

Průzkum: Zákazníci jsou velmi spokojeni se službami Moravské vodárenské

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední telefonický průzkum, který pro společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. a další vodárny skupiny Veolia Voda provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.  Oznámila to dnes mluvčí Moravské vodárenské Markéta Bártová.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska, z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem v době od 14. září do 9. října 2012.

Z průzkumu vyplývá, že celkem 94 % dotazovaných zákazníků bylo spokojeno s celkovou úrovní poskytovaných služeb společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., což je zlepšení o 4 % oproti loňskému výsledku, především u individuálních zákazníků a firem.

Výzkum potvrdil vysokou profesionalitu zaměstnanců společnosti

98 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci MOVO, je spokojeno s profesionálním přístupem. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 99 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti hlavně u segmentu bytových družstev o 8 %.

MOVO poskytuje svým odběratelům velmi kvalitní pitnou vodu

Zákazníci vyjádřili svou spokojenost i s kvalitou dodávané pitné vody 94 %. Vyšší spokojenost je u firem a bytových družstev (shodně 94%), navíc u bytových družstev nárůst spokojenosti o 8%. S tím souvisí i dlouhodobě nadprůměrné používání vody z kohoutku k pití 92 %, nárůst v konzumaci vody z kohoutku byl zaznamenán především u zástupců bytových družstev o 10%. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu MOVO organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o navrácení kohoutkové vody zpět do našich restaurací, provozoven a hotelů. Do projektu se za 3 roky na Moravě zapojilo přes 40 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz.

Téměř 100 % spokojenost s plynulostí dodávek vody

V rámci průzkumu měli zákazníci možnost vyjádřit se k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev o 5 %.

Využívání moderních komunikačních technologií stále roste

MOVO provozuje v rámci svého působení 6 zákaznických center, kde si zákazníci mohou osobně vyřídit své požadavky. Návštěvnost zákaznických center oproti loňskému roku klesla, ale na druhé straně spokojenost s vyřízením požadavku na zákaznickém centru zaznamenala nárůst u bytových družstev a hlavně u firem, kde je spokojenost 100 %. Firemní zákazníci jednoznačně preferují komunikaci prostřednictvím internetu, u domácností jsou oblíbeným zdrojem informací brožury a letáky, u bytových družstev brožury, letáky a internet, vyšší zájem je také o SMS a e-maily. Nárůst znalosti služby SMS info byl evidentní především u domácností – o 9%. Celkem 12% zákazníků MOVO navštívilo v posledních 12 měsících webové stránky www.smv.cz. Webové stránky MOVO navštívili častěji zástupci bytových družstev 20%. S přehledností těchto stránek bylo spokojeno 94% jejich návštěvníků.

Zákazníci se mohou na společnost obrátit i prostřednictvím zákaznické linky. Spokojenost s vyřízením požadavku po telefonu vyjádřilo 83 % respondentů. Zákazníci měli možnost ohodnotit i množství informací, které se jim dostává. S dostatkem informací i jejich kvalitou jsou nejvíce spokojeni zástupci bytových družstev 87 % a firem 91 %.

Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky. Z jiného hlediska je zase u firemních zákazníků jednoznačná preference internetu, u domácností brožury a letáky, u bytových družstev brožury, letáky a internet.

Naše voda

5.11.2012 15.17, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

Světový den vody v ČHMÚ Praha KomořanySvětový den vody v ČHMÚ Praha Komořany
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2