24. 10. 2020

Průzkum: Zákazníci jsou velmi spokojeni se službami Moravské vodárenské

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední telefonický průzkum, který pro společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. a další vodárny skupiny Veolia Voda provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.  Oznámila to dnes mluvčí Moravské vodárenské Markéta Bártová.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Olomoucka, Prostějovska a Zlínska, z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem v době od 14. září do 9. října 2012.

Z průzkumu vyplývá, že celkem 94 % dotazovaných zákazníků bylo spokojeno s celkovou úrovní poskytovaných služeb společnosti MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s., což je zlepšení o 4 % oproti loňskému výsledku, především u individuálních zákazníků a firem.

Výzkum potvrdil vysokou profesionalitu zaměstnanců společnosti

98 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci MOVO, je spokojeno s profesionálním přístupem. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 99 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti hlavně u segmentu bytových družstev o 8 %.

MOVO poskytuje svým odběratelům velmi kvalitní pitnou vodu

Zákazníci vyjádřili svou spokojenost i s kvalitou dodávané pitné vody 94 %. Vyšší spokojenost je u firem a bytových družstev (shodně 94%), navíc u bytových družstev nárůst spokojenosti o 8%. S tím souvisí i dlouhodobě nadprůměrné používání vody z kohoutku k pití 92 %, nárůst v konzumaci vody z kohoutku byl zaznamenán především u zástupců bytových družstev o 10%. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu MOVO organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct!, který se snaží o navrácení kohoutkové vody zpět do našich restaurací, provozoven a hotelů. Do projektu se za 3 roky na Moravě zapojilo přes 40 restaurací. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz.

Téměř 100 % spokojenost s plynulostí dodávek vody

V rámci průzkumu měli zákazníci možnost vyjádřit se k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev o 5 %.

Využívání moderních komunikačních technologií stále roste

MOVO provozuje v rámci svého působení 6 zákaznických center, kde si zákazníci mohou osobně vyřídit své požadavky. Návštěvnost zákaznických center oproti loňskému roku klesla, ale na druhé straně spokojenost s vyřízením požadavku na zákaznickém centru zaznamenala nárůst u bytových družstev a hlavně u firem, kde je spokojenost 100 %. Firemní zákazníci jednoznačně preferují komunikaci prostřednictvím internetu, u domácností jsou oblíbeným zdrojem informací brožury a letáky, u bytových družstev brožury, letáky a internet, vyšší zájem je také o SMS a e-maily. Nárůst znalosti služby SMS info byl evidentní především u domácností – o 9%. Celkem 12% zákazníků MOVO navštívilo v posledních 12 měsících webové stránky www.smv.cz. Webové stránky MOVO navštívili častěji zástupci bytových družstev 20%. S přehledností těchto stránek bylo spokojeno 94% jejich návštěvníků.

Zákazníci se mohou na společnost obrátit i prostřednictvím zákaznické linky. Spokojenost s vyřízením požadavku po telefonu vyjádřilo 83 % respondentů. Zákazníci měli možnost ohodnotit i množství informací, které se jim dostává. S dostatkem informací i jejich kvalitou jsou nejvíce spokojeni zástupci bytových družstev 87 % a firem 91 %.

Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky. Z jiného hlediska je zase u firemních zákazníků jednoznačná preference internetu, u domácností brožury a letáky, u bytových družstev brožury, letáky a internet.

Naše voda

5.11.2012 15.17, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

VÝLOV SEMOVICKÉHO RYBNÍKAVÝLOV SEMOVICKÉHO RYBNÍKA
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Říjen 2020>>
PÚSČPSN
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1