29. 3. 2024

Pražané jsou se službami vodáren spokojeni

Také v Praze prokázal telefonický průzkum spokojenosti, který pro Pražské vodovody a kanalizace (PVK) provedla výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services, vysokou spokojenost zákazníků PVK. Oznámil to dnes mluvčí PVK Ondřej Pokorný.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Prahy z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. „Celkově je se službami, které nabízejí v Praze PVK spokojeno téměř 97 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (98 %), zde je zároveň nárůst spokojenosti proti loňskému roku o 2 %“, uvedl mluvčí.

S kvalitou pitné vody je spokojeno 95 % zákazníků „Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Ondřej Pokorný. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 98 % respondentů, což je o 6 % více než v minulém roce. Tomu odpovídá i používání vody z kohoutku na pití – celkem 84 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu PVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. Plných 98 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců 99 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 100 %. U těchto hodnot agentura IBRS zaznamenala navíc mírný nárůst spokojenosti oproti loňskému roku. Roste důraz na moderní způsoby komunikace S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 94 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 % zákaznické centrum, 9 % telefonovalo na zákaznickou linku. S ní je spokojeno 88 % respondentů. Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda

30.10.2013 13.12, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

Světový den vody v ČHMÚ Praha KomořanySvětový den vody v ČHMÚ Praha Komořany
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
1
2
3
4
5
6