18. 8. 2019

Pražané jsou se službami vodáren spokojeni

Také v Praze prokázal telefonický průzkum spokojenosti, který pro Pražské vodovody a kanalizace (PVK) provedla výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services, vysokou spokojenost zákazníků PVK. Oznámil to dnes mluvčí PVK Ondřej Pokorný.

Výzkumu se zúčastnilo 700 respondentů z Prahy z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. „Celkově je se službami, které nabízejí v Praze PVK spokojeno téměř 97 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (98 %), zde je zároveň nárůst spokojenosti proti loňskému roku o 2 %“, uvedl mluvčí.

S kvalitou pitné vody je spokojeno 95 % zákazníků „Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost vysoká napříč všemi segmenty“, dodává Ondřej Pokorný. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 98 % respondentů, což je o 6 % více než v minulém roce. Tomu odpovídá i používání vody z kohoutku na pití – celkem 84 % respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Tyto výsledky odpovídají tomu, že na podporu pití vody z vodovodu PVK organizují řadu aktivit. Nejúspěšnější z nich je projekt Čerstvá kohoutková? Stačí říct. Seznam restaurací mohou zájemci najít na webu www.kohoutkova.cz

Jen jedno procento respondentů zažilo někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. Plných 98 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno.

Výzkum potvrdil také mimořádnou spokojenost s profesionalitou zaměstnanců 99 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci PVK, je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 100 %. U těchto hodnot agentura IBRS zaznamenala navíc mírný nárůst spokojenosti oproti loňskému roku. Roste důraz na moderní způsoby komunikace S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 94 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 5 % zákaznické centrum, 9 % telefonovalo na zákaznickou linku. S ní je spokojeno 88 % respondentů. Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda

30.10.2013 13.12, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

CHMELAŘSKÝ DEN, STEKNÍK U ŽATCECHMELAŘSKÝ DEN, STEKNÍK U ŽATCE
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<< Srpen 2019 >>
PÚSČPSN
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1