16. 1. 2021

30.1.2020 6.04, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě

Portál farmáře změnil grafiku a rozšířil uživatelské sekce

Státní zemědělský intervenční fond (SZIF) na začátku ledna spustil upravený Portál farmáře (PF). Jak přitom informovala mluvčí SZIF Lenka Rezková, portál doznal změn co se týká grafického vzhledu a byl rozšířen o nové funkce, přičemž všechny stávající zůstaly i nadále zachovány.

„Změna spočívá v grafickém vzhledu portálu, přičemž navigace probíhá prostřednictvím tzv. hierarchických dlaždic. Portál farmáře zároveň nyní nově umožňuje také zobrazení na mobilních zařízeních“, říká generální ředitel SZIF Martin Šebestyán.  V souvislosti se změnou legislativy jsou žádosti o zemědělské národní dotace podávány výhradně přes PF SZIF. Novinkou u projektových opatření Programu rozvoje venkova a u zemědělských národních dotací je tzv. doručení fikcí. Dokumenty jsou nyní klientům zasílány primárně prostřednictvím PF. Nepřihlásí-li se klient do svého účtu ve lhůtě do 10 dnů od zaslání, považuje se dokument za doručený.

Počínaje 28. lednem 2020 byla také nově zřízena sekce „oblíbené“, kterou si uživatel PF může přizpůsobit dle vlastních potřeb. Další změny, které jsou plánované na nejbližší týdny, se budou týkat Jednotné žádosti. Nově budeme dokumenty přednostně doručovat na PF těm žadatelům, kteří mají do PF přístup. U opatření v rámci Jednotné žádosti také funguje doručení fikcí.

PF je webovým portálem, který klientům SZIF slouží jako hlavní komunikační kanál se SZIF. Umožňuje podávání žádostí a souvisejících dokumentů, přístup k aktuálním informacím o průběhu administrace a požadavkům ze strany SZIF k doplnění či úpravám vztahujícím se k žádostem. Jednou ze služeb je i nastavení e-mailové komunikace, která klientům slouží k informovanosti o změnách a odesílaných dokumentech ze SZIF  k administraci žádostí nebo novinkách publikovaných na webových stránkách SZIF. Doporučujeme klientům, aby si na Portálu farmáře nastavili zasílání informačních emailových zpráv na jimi požadované emailové adresy.

Přístup na PF mají pouze registrovaní uživatelé. Přihlašovací údaje získá žadatel osobně na podatelně Regionálních odborů SZIF, Centrály SZIF nebo na pracovištích Oddělení příjmu žádostí a LPIS. Žádost o přístup lze podat také prostřednictvím datové schránky nebo e-Podatelny s uznávaným elektronickým podpisem. Nelze ji podat v listinné podobě zaslané poštou. V případě dotazů se zájemci mohou obrátit na infolinku SZIF prostřednictvím telefonního čísla 222 871 871 nebo e-mailu info@szif.cz.

Zdroj: SZIF, ilustrační foto archiv Naše voda

30.1.2020 6.04, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

MILÍČOVSKÉ RYBNÍKYMILÍČOVSKÉ RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Leden 2021>>
PÚSČPSN
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31