16. 8. 2018

Polská strategie rozvoje vodní dopravy počítá s koridorem Dunaj – Odra – Labe

Polské Ministerstvo námořního hospodářství a vnitrozemské plavby představilo včera Strategii rozvoje vodní dopravy do roku 2020 s výhledem do roku 2030. Portál Naše voda o tom informoval šéfredaktor Plavba a vodní cesty o.p.s., Tomáš Kolařík.

Mezi priority rozvoje patří přitom i výstavba polské části koridoru Dunaj – Odra – Labe. Celý dokument je ke stažení na: https://mgm.gov.pl/images/aktualnosci/Prezentacja_Wroclaw_grafiki_do_uzytku.pdf

https://www.mgm.gov.pl/185-konferencja-prasowa-strategia-rozwoju-srodladowych-drog-wodnych-w-polsce

K uvedeným hlavním prioritám mimo jiné patří:

1) Oderská vodní cesta (E-30) – Dosažení mezinárodní třídy splavnosti a začlenění do evropské sítě vodních cest, výstavba polské části vodního koridoru Dunaj – Odra – Labe, výstavba Slezského průplavu (mezi Odrou a Horní Vislou)

2) Vodní cesta na řece Visla – dosažení významného zlepšení plavebních podmínek

3) Průplav Odra-Visla-Vislanský záliv (E-70) a Visla-Brest (E-40) – prodloužení mezinárodních vodních cest

4) Rozvoj partnerství a spolupráce na vnitrozemských vodních cestách

Naše voda, ilustrační foto: archiv Naše voda

12.4.2016 14.57, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Prevence povodní, voda v krajině, Podnikání s vodou a zákony, Přehrady a vodní díla

Aktuality

Kalendář

<< Srpen 2018 >>
PÚSČPSN
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2

Fotoblog

více >

Přírodní rameno Dyje v lednickém areáluPřírodní rameno Dyje v lednickém areálu
Autor: Nina Havlová

Video dne

více >