12. 2. 2025

25.12.2020 16.32, Rubrika: Vodovody a kanalizace

Operátorka severočeských vodáren z domova vyřídí denně 45 hovorů

Pracovat z domova se musely naučit kvůli epidemii koronaviru operátorky Severočeských vodovodů a kanalizací (SčVK). Počet hovorů kvůli zavřenému zákaznickému centru vzrostl. Jedna denně vyřídí v průměru 45 hovorů, některé z nich by přitom spíše patřily psychologické poradně. ČTK to řekla mluvčí společnosti Iveta Kardianová.

Role operátorek je nepostradatelná. Od nich se zákazníci dozví informace týkající se dodávek pitné vody, odkanalizování, kvality vody, reklamace, záloh. Lidem poradí, co dělat, když vodoměr neukazuje správně. Zároveň přijímají informace o poruchách a řeší provozní záležitosti. Jejich práce je po celou dobu pod kontrolou, a to i doma.

V první vlně epidemie koronaviru musely všechny docházet na své pracoviště. „Doufali jsme, že ani jedna nám nepřinese tu nepříjemnou zprávu, že je pozitivní. To by znamenalo všechny nechat doma, a tím pádem vlastně vyřadit z provozu celé call centrum. V průběhu letních prázdnin jsme připravily nouzové řešení a dnes je již v provozu zařízení, které jim umožňuje home office,“ uvedla mluvčí. „Museli jsme zabezpečit nejen připojení počítače, ale také připojení systému pro obsluhu příchozích hovorů a propojení s ústřednou. Nyní operátorky mohou pracovat i z domova. I tam však jsou pod neustálou systémovou kontrolou sledování hovorů,“ řekla Kardianová.

V průměru SčVK eviduje 8000 hovorů měsíčně. K dispozici je deset operátorek, které se střídají. Na jednu vychází zhruba 900 hovorů za měsíc a při 20 pracovních dnech v průměru 45 denně. Během hovoru musí zaznamenat požadavky zákazníka a vyřídit následné informace. „A v případě, že se prostě volající potřebuje vymluvit nebo požaduje i více informací, se hovory protáhnou i na deset a více minut,“ řekla Kardianová. Platí pravidlo, že hovor ukončuje zákazník. „Pouze v případě neslušného a vulgárního jednání ho upozorníme na ukončení hovoru a zavěsíme. A to jsou opravdu někdy ostré hovory,“ poznamenala mluvčí.

Operátorky musí dobře znát danou firmu, orientovat se například v zásobování cisternami. „Volající jsou různí. Někteří nám sáhodlouze vyprávějí své problémy, které zažívají ve svých životech. Občas si připadáme jako jejich psychologové nebo i vrba, které se potřebují vypovídat, co mají na duši i na srdci. Ať je to ohledně jejich zdravotních problémů nebo si stěžují na partnerské vztahy a co je občas nepříjemné, že chtějí poradit, jak řešit i sousedské vztahy, a to nejen v otázkách odběrů vody,“ řekla operátorka Markéta Adamcová.

ČTK, ilustrační foto archiv Naše voda

25.12.2020 16.32, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Vodovody a kanalizace, Statistiky a kauzy

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

MOKŘAD A TŮNĚ HLADOMĚŘMOKŘAD A TŮNĚ HLADOMĚŘ
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Únor 2025
Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
1
2