19. 10. 2020

Na 95 procent zákazníků je spokojeno s kvalitou služeb 1.SčV

S celkovou úrovní služeb vodárenské společnosti 1.Sčv je spokojeno 95% zákazníků, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. Vyplývá to z výzkumu agentury IBRS – International Business and Research Services, informovala mluvčí 1. SčV Kristina Blaszczyková. 

V rámci každoročního průzkumu zjišťovala 1. SčV, a.s. míru spokojenosti svých odběratelů. V regionu spravovaném touto společností, tedy na Příbramsku, Praze východ a západ, vyjádřilo svůj názor na tři stovky individuálních zákazníků,  padesát bytových družstev a  padesát  firem.

„Průzkum spokojenosti zákazníků je efektivním způsobem, jak zvyšovat úroveň námi poskytovaných služeb. Letos opět provedla telefonické dotazování společnost IBRS,“ uvedla  Blaszczyková.

„Největší spokojenost jsme zaznamenali u bytových družstev, kde je spokojenost osmadevadesátiprocentní a tříprocentního nárůstu oproti loňsku jsme dosáhli u firemních zákazníků,“ vysvětlila Blaszczyková s tím, že téměř absolutní míru spokojenosti zaznamenali ještě u měření profesionality svých zaměstnanců.

Zákazníci 1. SčV vyjádřili také vysokou spokojenost s kvalitou dodávané pitné vody, přesně 92 %. Vodu z kohoutku používá ke konzumaci 88 % oslovených zákazníků. „Celková spokojenost zákazníků s našimi službami se letos zvýšila o jedno procento a doufáme, že se nám tento trend rostoucí spokojenosti podaří udržet i pro příští rok,“ dodala Kristina Blaszczyková.

1. SčV, a.s. je  provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku obcí a měst na Příbramsku, Praze-západ a Praze-východ. Společnost zásobuje pitnou vodou 110 tisíc obyvatel a spravuje 777kilometrů vodovodní sítě a 534 kilometrů kanalizačních stok. K lepší a dostupnější informovanosti  zákazníků slouží zákaznické centrum v Příbrami a kontaktní místa v Sedlčanech, Mníšku pod Brdy, Říčanech, Českém Brodě a Jesenici a bezplatná  zákaznická  linka 800  454 545. 1. SčV, a.s.  je členem skupiny Veolia Voda, která  je největší světovou společností v oblasti vodohospodářství.

Naše voda

 

12.11.2012 11.51, Rubrika: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

HAUSWALDSKÁ KAPLE, ŠUMAVAHAUSWALDSKÁ KAPLE, ŠUMAVA
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Říjen 2020>>
PÚSČPSN
28 29 30 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31 1