18. 4. 2024

10.9.2012 14.32, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace

Moravská vodárenská zjišťuje spokojenost zákazníků se svými službami

Otázku „Jste spokojeni s dodávkami pitné vody a službami vodáren“ mohou v době od 14. září do 9. října dostat v telefonu zákazníci společnosti Moravská vodárenská (MOVO). Podle mluvčí společnosti Markéty Bártové jde o průzkum veřejného mínění klientů MOVO.

Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků všech vodárenských společností skupiny Veolia Voda provádí nezávislá společnost IBRS– International Business and Research Services s.r.o., která je členem evropského sdružení výzkumu trhu ESOMAR. Celkem bude dotazováno 3 700 zákazníků. Průzkum se týká spokojenosti zákazníků se službami vodáren, zákaznickým centrem ale i kvalitou dodávané vody.

Na Olomoucku, Zlínsku a Prostějovsku bude osloveno asi 700 zákazníků, z toho 600 domácností, 50 firem a 50 správců bytových domů nebo zástupců bytových družstev. „Názory našich zákazníků jsou pro nás velmi důležitou zpětnou vazbou. Vítáme každou možnost dozvědět se, s čím jsou naši zákazníci spokojeni, a kde máme podle nich rezervy. Telefonický průzkum probíhá již osmým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu,“připomíná mluvčí.

Průzkum probíhá tak, že operátorka zavolá zákazníkovi a ten, pokud má o rozhovor zájem, odpovídá asi 10 minut na její otázky. Ty se týkají samozřejmě pitné vody a zvyků zákazníka: například zda je spokojen s kvalitou dodávané vody nebo se způsobem plateb za vodu. Padnou také otázky: zda zákazník ví, kdo je jeho provozovatelem v regionu, nebo zda je spokojen se službami vodáren, či s množstvím a dostupností informací o vodě. Děkujeme všem zákazníkům, kteří se zúčastní telefonického průzkumu, jejich cenné odpovědi nám mohou přispět k dalšímu zkvalitnění našich služeb.

Společnost Moravská vodárenská, a.s. (MOVO) – člen skupiny Veolia Voda, působí na Olomoucku, Prostějovsku a Zlínsku, kde zásobuje celkem 400 000 obyvatel. MOVO má 478 zaměstnanců a provozuje celkem 31 úpraven vody, 158 vodojemů a 25 čistíren odpadních vod a zajišťuje servis pro 2 093 km vodovodních a 1 198 km odpadních sítí. Pro kontakt se zákazníky slouží 6 zákaznických center v Olomouci, Prostějově, Zlíně, Uničově, Valašských Kloboukách a Konici. Čtyřiadvacet hodin mohou zákazníci využívat zákaznické linky 840 668 668. Webové stránky společnosti MOVO: www.smv.cz, e-mail: smv@smv.cza pro zákaznické záležitosti zc@smv.cz.

Naše voda

 

 

10.9.2012 14.32, Rubrika: Čistota vody a rekreace, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

NS PERNŠTEJNSKÝMI RYBNÍKYNS PERNŠTEJNSKÝMI RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2