28. 3. 2024

Lipensko chce pomocí sociálních sítí lákat více zahraničních turistů

Na větší propagaci se zaměří ti, kteří tvoří nabídku cestovního ruchu na Lipensku a lákají sem turisty. Informoval o tom dnes předseda Turistického spolku Lipenska (TSL) Jiří Mánek.

Využívat k tomu chtějí profesionály zaměřené na nejmodernější způsoby využití marketingu na sociálních sítích (Instagram, Facebook, Twitter, Bloggy nebo Youtube). Shodli se na tom účastníci úterního průlomového workshopu Využití influencerů v destinačním managementu, který v Dolní Vltavici v hotelu Relax zorganizoval TSL. Pomocí sociálních sítí chtějí na Lipensko nalákat mnohem větší množství turistů nejenom z Čech, ale i ze zahraničí.

„Zatím pracujeme se standardními nástroji, ale v maketingovém mixu nám stále chybí profesionální využití on-line platforem, které dnes formují nákupní zvyky i způsoby vyhledávání míst pro dovolené. Je to díra, kterou budeme muset zacelit. Proto se chceme učit od profesionálů a využívat jejich služby a know-how“, sdělil hlavní organizátor akce Jiří Mánek. „Lipensko je oblast, kterou se vyplatí propagovat na mezinárodní úrovni. Díky moderním formám marketingu by se mohla stát světovou destinací. Lipensko je mimořádné, společně s Krumlovem je v podstatě po Praze nejperspektivnější turistická destinace a zaslouží si zcela unikátní pozornost. Je zde příroda národního parku, k tomu řeka Vltava a jihočeské moře, perfektně vybudovaná infrastruktura služeb, bohatá historie, kultura, unikátní stavby. Navíc se v Českých Budějovicích buduje dopravní letiště,“ vypočítává perspektivy Lipenska Tomáš Kadlec, který dříve pracoval v agentuře CzechTourism a dnes se profesionálně angažuje jako specialista na influencer marketing.

Podle Kadlece je ideální čas začít investovat finance i energii do sociálních sítí a lákat na Lipensko zahraniční turisty. „Lipensko má potenciál, aby sem jezdili lidi z mnoha zemí světa, Kanadu a Ameriku nevyjímaje. Jsou to turisté, kteří mají úplně jinou paritu kupní síly než domácí turisté,“ dodal a doporučuje systematicky a dlouhodobě pokračovat, protože jednotlivý úspěch nic neznamená.

O nebývalé atraktivitě Lipenska svědčí to, že se díky říjnovému výletu superstar světového Instagramu – Christiny Tan z Indonesie  fotky Rožmberku nad Vltavou dostaly na ty nejvlivnější a nejsledovanější instagramové destinační platformy, jako je například Beautiful destinations, kterou dnes sleduje 10,2 milionů fanoušků a turistů z celého světa. Lidé, kteří si její fotku prohlédli, nejčastěji pocházeli z USA, Brazílie, Indonésie, Velké Británie. „Christina byla z výletu nadšená. Překvapila nás, že se na Lipensku začala zajímat o koupi pozemku se záměrem si tady postavit dům,“ prozradil Kadlec.

Například společnost Lipnoservis, která provozuje lyžařský areál, Stezku korunami stromů nebo Království lesa využívá takovéto formy propagace dostatečně, přesto plánuje rozšíření. „Jedná se o moderní nezbytnost. Přinášíme aktuální obsah, který funguje informativně, ale má i zajímavou image. V poslední době máme velký nárůst u lidí, kteří sledují naše výstupy,“ uvádí tiskový mluvčí společnosti Vojen Smíšek. V následujících měsících se tu chtějí zaměřit na tzv. Instastories. To jsou pomocí série fotografií zachycené příběhy, které návštěvníkům ukazují například to, jak se měnila situace na sjezdovce během jedné soboty – jízdu na lyžích, nálady, pohodu v gastroprovozech, zábava s lišákem Foxem.

„Pracujeme na Facebooku a Instagramu s fotkami a videem. Vidíme v této oblasti velký potenciál, zatím v naší firmě nevyužitý. Chceme do této formy propagace investovat a připravit kampaň s nějakým známým instagramerem, který bude ukazovat své zážitky, které u nás prožil,“ nechala se seminářem inspirovat Marcela Jirková z Golf clubu Český Krumlov, který provozuje golfové hřiště, hotel, kde je k dispozici 100 lůžek, navíc je zde i pivovar a destilérka.

Úterního workshopu se zúčastnilo přes 30 podnikatelů, a těch, kteří mají ve firmách na starosti marketing, ale i zaměstnanci samosprávy nebo starostové.

Naše voda, ilustrační foto (Rožmberk) TSL

31.1.2018 15.42, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Přehrady a vodní díla

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

Světový den vody v ČHMÚ Praha KomořanySvětový den vody v ČHMÚ Praha Komořany
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1