9. 8. 2022

Lidé oceňují moderní služby vodáren ze skupiny Veolia

Vysokou spokojenost s úrovní služeb ukázal poslední průzkum spokojenosti, který pro vodárenské společnosti ze skupiny Veolia Česká republika provedla nezávislá výzkumná agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Informovala o tom mluvčí společnosti Veolia pro Čechy Marcela Dvořáková. Výzkumu se podle ní zúčastnilo 3 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem. Telefonické šetření probíhalo v Praze, Středočeském, Libereckém, Ústeckém, Královéhradeckém, Plzeňském, Olomouckém a Zlínském kraji. Výzkum se uskutečnil od 1. září do 6. října 2015.

„Celkově je se službami, které nabízejí vodárenské firmy ze skupiny Veolia Česká republika, spokojeno 93 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 89%. Nejvyšší celková spokojenost je u firemních zákazníků (96 %)“, říká Miloš Rybáček, jednatel společnosti IBRS.

„Nejvyšší vliv na celkovou spokojenost má parametr kvality vody a spokojenost s plynulostí dodávky vody. U obou parametrů je spokojenost stále vysoká napříč všemi segmenty, i když klesla proti loňskému roku o tři procenta, zřejmě díky problémům v Praze Dejvicích a velké medializaci celé kauzy“, dodává Miloš Rybáček. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 91 % respondentů, u firem dokonce 93 % respondentů. „Vyšší čísla spokojenosti jsme zaznamenali u zákazníků Moravské vodárenské, kde dosáhla 96 %,“ říká M. Rybáček. Tomu odpovídá i používání vody z kohoutku na pití – celkem 83% respondentů uvedlo, že vodu z kohoutku pije, nejčastěji v severních Čechách, kde bylo procento dokonce 90 %.
Jen dvě procenta respondentů zažila někdy přerušení dodávky vody, z toho plyne velmi vysoká spokojenost s plynulostí dodávek vody. Plných 98 % respondentů bylo s plynulostí dodávky vody spokojeno (u firem 99 %).

Celkem 97 % respondentů, kteří přišli do kontaktu se zaměstnanci vodárenských společností ze skupiny Veolia je s jejich profesionalitou spokojeno. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce celých 100 %. Jde o stabilní hodnoty, které se v průzkumu vodárenských společností objevují v posledních letech.

S vyřízením požadavku na zákaznickém centru je spokojeno 90 % respondentů. V posledních 12 měsících navštívilo 7 % zákaznické centrum, 8 % telefonovalo na zákaznickou linku.  S množstvím informací je celově spokojeno 85 % respondentů. 94 % respondentů bylo spokojeno s přehledností webových stránek vodárenských společností (u bytových družstev 97 %).
Preference jednotlivých způsobů poskytování informací se liší podle segmentů. U individuálních zákazníků se preferovaný způsob odvíjí od věku a vzdělání respondentů – mladší a s vyšším vzděláním preferují elektronickou formu komunikace (internet, SMS, e-mail), naopak starší upřednostňují tradiční formy – zejména brožury a letáky.

IBRS působí na českém trhu od roku 1994 a svým klientům nabízí plný servis v oblasti marketingového výzkumu, včetně navazujícího poradenství. Prostřednictvím svých zástupců je členem ESOMAR.

Naše voda, graf IBRS

27.10.2015 18.06, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

ÚPRAVA KORYTA BOTIČE V ZÁBĚHLICÍCHÚPRAVA KORYTA BOTIČE V ZÁBĚHLICÍCH
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<< Červen 2022 >>
PÚSČPSN
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3