4. 12. 2020

Karlovarské minerální vody měly v pololetí tržby 4,3 miliardy

Skupina firem Karlovarských minerálních vod (KMV) dosáhla v pololetí letošního roku tržeb ve výši 4,3 miliardy korun. Meziročně jde o nárůst o tři procenta. Skupině, která je největším výrobcem minerálních a pramenitých vod ve střední Evropě, rostl i hrubý zisk, i když konkrétní čísla společnost neuvádí.

Ekonomický růst umožnil firmě v červenci zvyšování mezd v českých závodech, už počtvrté od dubna 2017, sdělila dnes společnost ČTK.

Ukazatel EBIDTA, který popisuje zisk před odečtením úroků, daní, odpisů a amortizací, meziročně stoupl o 23 procent. Vloni skupina KMV dosáhla obratu 8,3 miliardy korun, přičemž meziročně šlo o dvanáctiprocentní růst. “Na trhu přetrvává příznivá ekonomická situace, mzdy mají rostoucí tendenci, což pozitivně ovlivňuje chování spotřebitelů, kteří jsou náročnější a vyhledávají kvalitnější a zajímavější produkty,” komentuje v tiskové zprávě výsledky Alessandro Pasquale, generální ředitel KMV.

Zájem spotřebitelů o balené vody z portfolia KMV opět vzrostl, v segmentu ochucených minerálních vod o tři procenta, u přírodních minerálních vod o devět procent (Magnesia) a u Dobré vody o šest procent.

K dobrým výsledkům přispěly také novinky, vylepšená ochucená řada Magnesia RED s vitamínem B nebo Mattoni Cedrata. Dobrá voda rozšířila svou řadu ochucených minerálních vod o varianty s bylinkovými příchutěmi. Rostou prodeje i speciálních sirupů do mléka od Dobré Vody, rostoucí trend i mimo sezonu zaznamenává celá řada Poctivých limonád od Poděbradky.

KMV vyváží své výrobky zhruba do 20 zemí. K největším odběratelům patří Slovensko, Německo a Polsko. KMV exportuje i do Ruska, USA, Spojených arabských emirátů, Izraele nebo Austrálie.

Podařilo se zvýšit podíl prémiových značek na celkovém vývozu, zejména Mattoni a Magnesie. Například na maďarském trhu vzrostly prodeje Magnesie o 35 procent. Od dubna se Magnesia nově dodává do obchodní sítě ve Finsku.

KMV chce rozšířit své portfolio o další značky a dohodla se společností PepsiCo na převzetí distribuce jejich značek v Česku, Maďarsku a na Slovensku. O přípustnosti transakce ale ještě rozhodují antimonopolní úřady v České republice a na Slovensku. Získání licence a převzetí aktiv v Maďarsku již v květnu schválil tamní antimonopolní úřad GVH.

V Česku vyrábí KMV vedle minerální vody Mattoni pramenitou vodu Aquila a minerální vody Magnesia, Poděbradka, Dobrá voda a Hanácká kyselka. KMV také vlastní zahraniční značky minerálních vod v Rakousku a Maďarsku. V Bulharsku je KMV výrobcem a distributorem nealkoholických nápojů značek firmy PepsiCo. KMV ve všech zemích zaměstnává celkem 1500 lidí.

Zdroj: ČTK

 

13.8.2018 11.51, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

Maka dari itu Piala Didunia rintangan Piala Eropa Selalu guna kurang-lebih Kedua Th Aku memiliki simpanan Kusus Contohnya sewaktu sebulan menyimpan 200.000 Rupiah slot online Melampaui batas artinya sewaktu Kedua Th terkumpul Lokasi 4.800.000.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

BEČOVSKÉ RYBNÍKYBEČOVSKÉ RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

<<Prosinec 2020>>
PÚSČPSN
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3