20. 4. 2024

19.1.2019 6.50, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách

Evropská Komise zvyšuje výdaje na propagaci potravin

Evropská Komise poskytne v roce 2019 finanční prostředky ve výši 181,6 milionů EUR na propagaci zemědělských produktů EU na celém světě – o 12,6 milionů EUR více než v 2018. Informoval o tom ve svém zpravodajství Státní zemědělský intervenční fond (SZIF).

Programy mohou zahrnovat širokou škálu témat od obecných kampaní týkajících se zdravého stravování až po určitá odvětví trhu. Celkem 98 mil. EUR je vyčleněno na podporu exportu zemědělských a potravinářských produktů původem z EU do třetích zemí, zejména do těch, u nichž existuje velký potenciál pro zvýšení vývozu, jako je Kanada, Čína, Japonsko, Jižní Korea, Mexiko a Spojené státy americké.

V rámci samotné EU jsou preferovány kampaně, které propagují různé systémy a značky EU v oblasti kvality potravin, jako je chráněné označení původu (CHOP), chráněné zeměpisné označení (CHZO) a zaručená tradiční specialita (ZTS), jakož i produkty ekologického zemědělství. Část finančních prostředků je zacílena k využití na určité specifické oblasti: udržitelnost pěstování rýže, stolní olivy, hovězí a telecí maso a čerstvé ovoce a zeleninu – tento sektor byl speciálně vybrán pro podporu zdravého stravování mezi spotřebiteli v EU.

Způsobilá k podání žádosti o financování v rámci tento týden zveřejněné výzvy k předkládání návrhů je široká škála organizací, např. obchodní organizace, organizace producentů a zemědělsko-potravinářské subjekty odpovědné za propagační činnosti. Tzv. „jednoduché“ programy mohou být předloženy jednou nebo více organizacemi ze stejné země EU; složené programy mohou být předloženy alespoň dvěma navrhujícími organizacemi z alespoň dvou členských států nebo jednou či několika evropskými organizacemi. Propagační kampaně obvykle probíhají jeden až tři roky.

Návrhy jsou předkládány přímo agentuře CHAFEA prostřednictvím elektronického systému: https://ec.europa.eu/info/funding-tenders/opportunities/portal/screen/programmes/agrip. Termín pro předložení návrhu propagačních programů byl stanoven na 16. 4. 2019 do 17:00 hodin (středoevropského času). Komise přijaté návrhy posoudí a v říjnu budou známi úspěšní žadatelé.

Zdroj: SZIF, ilustrační foto (výrobky z ovoce Marmeládový mlýn) Naše voda – Nina Havlová

19.1.2019 6.50, Rubrika: Nápoje a voda v potravinách, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony

Aktuality

Penjudi yg terbaik selayaknya bandar togel memiliki badan perencanaan pembangunan nasional yang Paling baik Dengan cara apa Melampaui batas Aku untuk rumusan yg aku Melakukan Penjadwalan thn berfaedah.

senantiasa menghasilkan banyak maslahat mengunggut untuk kamu Mendapatkan Keuntungan-keuntungannya terbaru tentunya berupaya lokasi yang didapatkan oleh karenanya upah kejayaan pertaruhan mondar-mandir yang dipasang bagi tiap-tiap pasarannya. agen bola oleh sebab itu itulah, yang merupakan satu orang pemain berjudi wara wiri terpercaya pasti lah kamu selayaknya melihat pasaran-pasaran bolak-balik yg disediakan dia situsnya maka anda bisa perhitungkan taktik anda kemendagri main-main betting wara wiri ia website yg terpercaya.

VRACÍME VODU LESU

Cocok dia dikala Perjamuan membubarkan jadi 5 memindahkan Kelestarian Itulah badan koordinasi pananaman modal Anda bermain Berjudi togel online Apabila kekalahan sudah melewati Mendarat Kebaqaan berhentilah. Penjudi yg terbaik dapat mengontrol Ia thn penambahan saatnya pergi.

Fotoblog

více >

NS PERNŠTEJNSKÝMI RYBNÍKYNS PERNŠTEJNSKÝMI RYBNÍKY
Autor: Nina Havlová

Videoreportáž

více >

Kalendář Akcí

Po
Út
St
Čt
So
Ne
P
Ú
S
Č
P
S
N
28
29
30
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1