18. 7. 2019

1.SčV zjišťuje spokojenost zákazníků

Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků zahájili vodohospodáři 1. SčV, a. s.  4. září. Průzkum potrvá do 6. října 2014 a je veden v rámci celé skupiny Veolia. Uvedla to Kristina Blaszczyková, mluvčí 1. SčV.

mluvčí Dotazy jsou zaměřené především na problematiku dodávek vody, odvádění a čištění odpadních vod.

„Průzkum spokojenosti zákazníků zadává naše společnost již desátým rokem. Jeho cílem je získání informací o kvalitě poskytovaných služeb a zajištění podnětů pro případné zlepšení. Výsledky bychom měli znát na konci října,“ sdělia mluvčí společnosti.

Samotný průzkum veřejnosti má na starosti nezávislá agentura IBSR – International Business and Research Services, s. r. o. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje společnost 1. SčV, a. s., osloví agentura na čtyři sta respondentů, z toho tři sta individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem.

1. SčV, a.s. je provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku obcí a měst na Příbramsku, Praze-západ a Praze-východ. Společnost zásobuje pitnou vodou 110 tisíc obyvatel a spravuje 777 kilometrů vodovodní sítě a 534 kilometrů kanalizačních stok. K lepší a dostupnější informovanosti zákazníků slouží zákaznické centrum v Příbrami a kontaktní místa v Sedlčanech, Mníšku pod Brdy, Říčanech, Českém Brodě a Jesenici a zákaznická  linka 840 111 322.

1. SčV, a.s.  je členem skupiny Veolia, která  je největší světovou společností v oblasti vodohospodářství.

Naše voda

 

15.9.2014 14.51, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace

Aktuality

Lesní video

více >

Fotoblog

více >

ZAHÁJENÍ ÚPRAV ZDYMADLA HOŘÍNZAHÁJENÍ ÚPRAV ZDYMADLA HOŘÍN
Autor: Nina Havlová

Videoblog

více >

Kalendář Akcí

<< Červenec 2019 >>
PÚSČPSN
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4