Zákaznický účet PVK podává on-line přehled o všem důležitém

4. srpna 2014 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Nápoje a voda v potravinách

PVK cisterna pitná voda - IMG_2705

Stálý přehled o spotřebě vody, vystavených fakturách, platbách či odečtech vodoměrů mohou mít zákazníci Pražských vodovodů a kanalizací (PVK). Připomněl to dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

K možnosti využívat jmenované služby stačí podle Mrázka zákazníkům PVK jediné – aktivovat si zákaznický účet. „Tuto službu v současné době využívá přes patnáct tisíc naši klientů,“ informoval Mrázek. PVK podle něj tuto službu nabízejí na svých webových stránkách www.pvk.cz. „Jedná se o zabezpečený účet, ke kterému má přístup pouze zákazník po zadání platného hesla,“ upřesnil Mrázek.

Poté, co si zákazník zažádá o přístup k datům pomocí zákaznického účtu na webových stránkách www.pvk.cz, bude mu doporučeně poštou zasláno přístupové heslo na jméno a adresu uvedenou v platné Smlouvě o dodávce vody a odvádění odpadních vod, kterou uzavřel s PVK. Prostřednictvím aktivních formulářů, dostupných také ze zákaznického účtu, může klient kdykoli komunikovat s týmem kontaktního centra (tel. 840 111 112), který je k dispozici nepřetržitě 24 hodin denně sedm dní v týdnu.

Zákaznický účet umožňuje sledovat

– spotřebu vody

– vystavené faktury

– platby

– odečty vodoměrů

– další praktické informace

Celkový počet smluvních zákazníků PVK              87 707

Celkový počet fakturovaných odběrných míst          111 795

Celkový počet zákazníků se službou zákaznický účet          15 094

Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

 

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace