Zákaznická centra Veolie krátí svým klientům čas i šetří náklady

14. května 2012 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Podnikání s vodou a zákony

voda-sklenice91

Kvůli záležitostem týkajících se vodného a stočného se mohou klienti skupiny Veolia, tedy společností 1. SčV, a. s., Pražské vodovody a kanalizace, a. s. a Středočeské vodárny, a. s., obracet přímo na zákaznická centra skupiny v blízkosti svého bydliště.

Připomněla to dnes mluvčí společnosti 1. SčV Kristina Blaszczyková. Cílem projektu regionalizace zákaznických center je umožnit zákazníkům uvedených společností využít v rámci regionu Středočeského kraje všechna zákaznická a kontaktní centra jednotlivých poboček bez ohledu na to, pod kterou vodárenskou společnost patří. „V rámci tohoto projektu chceme našim zákazníkům poskytnout především větší komfort při vyřizování všech záležitostí týkajících se vody. Regionalizací center tak lidem odpadne složité cestování,“ řekla Blaszcyková.

V Zákaznických centrech, která jsou rozmístěna po celém Středočeském kraji, lze například uzavřít či změnit smlouvu na dodávku vody a odvádění odpadních vod, podat reklamaci a stížnost, zaplatit fakturu za vodné a stočné nebo požádat o splátkový kalendář.

Naše voda

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace