VaK Zlín rozšiřuje komunikaci se svými zákazníky

27. února 2018 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

VaK Zlín logo

Pro rychlou dostupnost informací připojily Vodovody a kanalizace Zlín (VaK Zlín) své webové stránky na centrální dispečink, takže v okamžiku, kdy je havárie vody zaevidována, objeví se na stránkách v modrém rámečku. Informoval o tom předseda představenstva VaK Zlín Svatopluk Březík.

Opatření je součástí aktualizace webových stránek VaK Zlín, mezi níž patří také spuštění facebookové verze stránek na adrese http://fb.me/vakzlin, coby atraktivnějším a odlehčenější mediu. Facebook přitom nemá sloužit jako diskuzní platforma, ale informační, proto na něm také najdete on-line hlášení o haváriích.

Březík také upozorňuje na článek o vývoji kauzy MOVO (Moravská vodárenská) s tím, že akcionáři zlínských vodáren neuspěli se stížnostmi proti odložení vyšetřování nejasností kolem převodu podniku na Moravskou vodárenskou a jeho dalšího fungování. Článek si můžete přečíst na: https://zlin.idnes.cz/vodarny-zlin-veolia-prevod-policie-vysetrovani-stiznost-p3a-/zlin-zpravy.aspx?c=A180219_383932_zlin-zpravy_ras

Naše voda, ilustrační foto logo VaK Zlín

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Statistiky a kauzy, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace