Tropické teploty a domácnost bez vody? Lze tomu předejít včasnou informací!

6. srpna 2015 | Rubrika: Vodovody a kanalizace

tekoucí voda

Již 7 283 odběratelů Středočeských vodáren, a.s. (SVAS) ocenilo v horkém až tropickém období informace o aktuálním přerušení dodávek pitné vody, které v předstihu dostávají prostřednictvím SMS zpráv do svého mobilního telefonu. Oznámila to portálu Naše Voda Lenko Kozlová, mluvčí SVAS.

„To, že služba SMS Info významně pomáhá zákazníkům vodárny, ukázal nárůst nových registrací za poslední čtyři měsíce, a to v průměru o 45% v porovnání s předcházejícím období,“ řekl Vladimír Stantejský, vedoucí dispečer SVAS. „Zvýšený počet registrací jsme zaznamenali převážně na Kladně, kde od dubna probíhaly rozsáhlé odstávky vody. Vzhledem k tomu, že na konec prázdnin SVAS naplánovala další dvě významné odstávky vody na Kladně, včasnou informaci jistě ocení všichni zákazníci,“ sdělil na závěr Vladimír Stantejský.

Bezplatnou službu SMS Info v regionu provozovaném Středočeskými vodárnami využívá 7 283 registrovaných zákazníků, z toho již 43 zákazníků, kteří dostávají informace prostřednictvím hlasových zpráv do mobilního telefonu a na pevnou linku, dále 40 školních jídelen při mateřských a základních školách, 60 institucí.

Služba SMS INFO je určena pro širokou veřejnost, úřady, firmy, zkrátka pro všechny, kteří si přejí být informováni o výjimečných haváriích vodovodu nebo kanalizace, významných plánovaných výlukách v dodávce vody apod.

Tato služba je vhodná i pro zákazníky, kterým handicap nedovolí přečíst si SMS zprávu ve svém mobilním telefonu. Potřebnou informaci mohou získat pomocí hlasových zpráv na mobilní telefon či pevnou linku. Hlasové zprávy mají možnost využívat i ti zákazníci, pro které je čtení SMS zpráv obtížné.

Jedná se o službu bezplatnou a zájemci mají možnost se zaregistrovat na webových stránkách www.voda-info.cz nebo prostřednictvím operátora call centra na tel. čísle 840 111 111 – 112. Lze využít rovněž možnost zaslání SMS ve tvaru VEOLIA na číslo 720 001 112. Operátorky call centra jim obratem zavolají a vyřídí registraci společně.

Pracovníci Centrálního dispečinku vodárny odeslali za posledních 7 měsíců celkem 11 712 SMS zpráv, z toho 43 hlasových zpráv na mobil a 48 hlasových zpráv na pevnou linku. Od ledna 2008, kdy byla služba spuštěna, bylo odesláno SVAS celkem 112 695 SMS zpráv o 6 873 kampaní.

Naše voda, foto: SVAS

Související rubriky: Vodovody a kanalizace