Také severočeští vodohospodáři nabízejí svým zákazníkům asistenční služby

7. ledna 2016 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Nápoje a voda v potravinách

vodoměr nový

Společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SčVK) zajistila pro své smluvní zákazníky zdarma službu pro řešení nouzových situací spojených s únikem vody. Informovala o tom mluvčí SčVK Iveta Kardianová.

Asistenční služba podle ní zahrnuje domácí asistenci a refundaci úniku vody. V případě, že má zákazník platnou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu uzavřenou se společností SčVK, může v případě nouzové situace využít asistenční služby na telefonním čísle 212 812 212. To je číslo dispečinku společnosti United Assistance. Zde nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace a upřesní podrobnosti. „Upřesnění vzniklé situace je velmi důležité. Na základě informací od zákazníka posílá dispečer asistenční služby odborníka na opravu,“ vysvětluje Kardianová.

Domácí asistencí je myšleno zajištění odborných prací, směřujících k odstranění nouzové situace spojené s únikem vody za vodoměrem, a pokud to bude možné obnovení dodávky vody. Odběratel má nárok na poskytnutí tří asistenčních zásahů zdarma v rámci jednoho odběrného místa za jeden kalendářní rok. Při domácí asistenci zjistí smluvní partner United Assistance, a.s. (UA) stav fakturačního vodoměru ke dni poskytnutí domácí asistence.

Služba kromě uvedené asistence zahrnuje i refundaci úniku vody, kterou se rozumí náhrada nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé situace. Maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 000Kč.

Více informací o nové službě mohou zákazníci získat na www.scvk.cz.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace