Také Severočeské vodovody a kanalizace zprovoznily další linku pro své zákazníky

25. července 2016 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Nápoje a voda v potravinách

havárie vozidlo - IMG_2724

Společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SčVK) pro své zákazníky spustila novou mobilní linku. Informovala o tom dnes mluvčí SčVK Iveta Kardianová s tím, že zákazníci volající z mobilních telefonů mají nyní možnost volat na mobilní linku 601 267 267, která má stejné funkce jako bílá linka 840 111 111.

Pro zákazníky u mobilních operátorů je tímto umožněno volat do vodáren bez dalších nákladů. Linka má vysokou průchodnost a i hovory z této linky jsou nahrávány stejně jako u bílé linky. Doposud vodárny nabízely mobilní linku pro hlášení havárií, která plně nesloužila jako kontaktní centrum. Nová zákaznická linka 601 267 267 nabídne zákazníkům větší a levnější komfort.

Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. jsou druhou největší vodohospodářskou společností v ČR. Délkou provozovaných sítí představují největší společnost v zemi. Společnost poskytuje komplexní servis v oblasti výroby a dodávky pitné vody a následného odkanalizování a čištění odpadních vod. Zásobuje 1,1 mil. obyvatel na území  Libereckého a Ústeckého kraje. Prostřednictvím dceřiné společnosti provozuje tyto služby i v oblasti Sokolovska. Společnost má 1715 zaměstnanců a provozuje 72 úpraven pitné vody a 215 čistíren odpadních vod. Je na špičce v implementaci moderních technologií pro úpravu a čištění vody. Jako první v ČR zavedla call centrum. Kvalitní služby zajišťuje i certifikace dle normy jakosti EN ISO 9001. Společnost zajišťuje i řadu dalších činností, zejména projekční a inženýrské činnosti pro průmyslové zákazníky i zákazníky z řad municipalit, dále průmyslový outsourcing, nebo realizaci vodohospodářských staveb „na klíč“, provádění laboratorních analýz a další činnosti.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace