Také MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ zavedla další zákaznickou linku

21. července 2016 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

vodoměr

Stejně jako Pražské vodovody a kanalizace vychází vstříc svým zákazníkům společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a. s. (MOVO), zavedením další zákaznické linky. Informovala o tom mluvčí MOVO Markéta Bártová.

Ke stávající bílé lince 840 668 668 tak podle mluvčí přibylo nové mobilní číslo 601 276 276. Ti, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, tak získávají možnost nově volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů.

Zákaznická linka MOVO je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vody, poruchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. Na základě požadavků klientů lze rovněž upravit výši zálohy, vyřešit reklamace, poradit, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, jak postupovat při zřizování přípojky a také co dělat, když vodoměr neukazuje správně.

Naše voda, ilustrační foto archiv Naše voda

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace