Středočeské vodárny se zajímají o názory svých zákazníků

Aktualizováno 10. září 2013 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Voda a naše peněženka

vodohospodářský servis - MG_6270

Nejen k úrovni poskytovaných služeb se mohou zákazníci Středočeských vodáren, a.s. (SVAS) telefonicky vyjádřit v průzkumu spokojenosti, který probíhá v těchto dnech až do poloviny října. Připomněla to dnes mluvčí SVAS Lenka Kozlová.

Pro získání co nejobjektivnějších údajů bude dotazováno celkem 400 odběratelů, z toho 300 jich bude z řad individuálních zákazníků, 50 za firmy a posledních padesát bude od správců bytových domů, popřípadě družstev. Průzkum provádí výzkumná agentury IBRS (International Business and Research Services s.r.o.).

Po vyhodnocení průzkumu vodárna výsledky využije pro stanovení priorit rozvoje a poskytování služeb. Z výsledků obdobného loňského průzkumu přitom podle mluvčí vyplynulo, že je celkově se službami, které nabízí SVAS, spokojeno 91 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého průměru trhu podobných segmentů, který dosahuje 88 %. Spokojenost s profesionálním přístupem zaměstnanců SVAS vyjádřilo 97% respondentů. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce 98 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti u segmentu firem +6 % a bytových družstev +2 %.

V rámci průzkumu měli zákazníci možnost se vyjádřit k plynulosti dodávek vody. Plných 99 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu bytových družstev na plných 100%.

Naše voda, foto: SVAS

 

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace