I společnost 1.SčV přidala další číslo zákaznické linky

29. července 2016 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Nápoje a voda v potravinách

rozbory vody - laboratoř - rozbor vody

Od poloviny července mohou zákazníci společnosti 1. SčV, která je provozovatelem vodovodů a kanalizací v majetku obcí a měst na Příbramsku, Praze-západ a Praze-východ, nově využívat další číslo zákaznické linky. Informovala o tom mluvčí 1. SčV Kristina Blaszczyková.

„Vyslyšeli jsme názory svých zákazníků a přidáním dalšího mobilního čísla předpokládáme zlepšení komunikace s naším call centrem v případě vyřizování veškerých záležitostí okolo vody,“ uvedla Blaszczyková. Informace o službách 1. SčV, a.s. jsou tak nově dostupné na mobilním čísle 601 275 275. Zákazníkům s neomezeným tarifem u mobilních operátorů nebo u pevné linky je tímto umožněno volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů. Pro veškeré dotazy spojené s provozováním vodovodů a kanalizací i nadále platí telefonní linka 840 111 322.

Tuto první zákaznickou linku společnost zprovoznila v roce 2007. K dispozici je nepřetržitě, 24 hodin sedm dnů v týdnu. Za poslední rok operátoři obsloužili 6 876 zákazníků, kteří většinou řešili záležitosti ohledně fakturace, či nejasnosti ohledně dodávek vody. “Věříme, že tento krok povede k dalšímu zkvalitnění nastavených služeb“ doplnila Blaszczyková.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace