SmVaK Ostrava zavádí od 1. října novou zákaznickou i poruchovou linku

26. září 2016 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Nápoje a voda v potravinách

smvak-kapka-logo

Společnost Severomoravské vodovody a kanalizace Ostrava (SmVaK) mění od 1. října letošního roku zákaznické i poruchové linky. Místo tzv. bílých linek, které jsou tradičně zpoplatněné, budou podle mluvčího SmVaK Marka Síbrta zákazníci volat na bezplatné zelené linky.

Zákaznická linka společnosti SmVaK Ostrava bude mít nově číslo 800 292 400 a bude stejně jako v současnosti klientům k dispozici v pracovních dnech od 7:30 do 18:00. Poruchová linka, která bude i nadále přístupná non stop, bude mít nově číslo 800 292 300. „Zákazníci, kteří budou po 1. říjnu volat na původní telefonní čísla, budou první měsíc po změně upozorňováni na změnu, k níž došlo,“ informoval Síbrt.

„Vyšli jsme vstříc podnětům ze strany našich zákazníků. Jejich dotazy, připomínky, upozornění nebo zájem o naše služby jsou pro nás důležité. Jediná změna, kterou naši klienti při volání na nová telefonní čísla poznají, je ta pozitivní – veškeré náklady za hovory nově směřují za námi. Potřebuje-li kdokoliv pomoci se záležitostmi týkajícími se pitné nebo odpadní vody, ať se na naši zákaznickou linku neváhá obrátit. Setká se s profesionálním a vstřícným přístupem našich zaměstnanců a zjistí, že poskytujeme ve vodohospodářské oblasti skutečně komplexní nabídku služeb, “ říká generální ředitel SmVaK Ostrava Anatol Pšenička.

Naše voda, ilustrační logo SmVaK

.

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace