Rybářství Třeboň má nové logo pro Třeboňského kapra

11. prosince 2011 | Rubrika: Rybářství a rybníkářství

Nové logo Třeboňský kapr

Producent Třeboňského kapra, akciová společnost Rybářství Třeboň a společnost FISH MARKET představily nové logo svého unikátního produktu – Třeboňský kapr. Rybářství Třeboň o tom informovalo na svém webu.

Nová značka vznikla ve spolupráci s reklamní agenturou Peacock. Cílem redesignu loga bylo jednak odlišit korporátní loga společností „Rybářství Třeboň“ a „FISH MARKET“ od vlastní produktové značky, a dále pak ztvárnit tuto značku tak, aby byla přijatelná pro co nejširší veřejnost a zároveň dostatečně unikátní a originální, uvádí Rybářství Třeboň.

Značka je v barevné podobě zpracována v národních barvách, tvarem připomíná rybářskou káď a je doplněna o slovo „Originál“ Spolu s logem Třeboňského kapra byl navržen i nový slogan „Kapr s rodokmenem“ a nový vizuální styl. Toto pojetí bude podle Rybářství Třeboň uvedeno hlavně prostřednictvím vánoční prodejní kampaně.

Rybářství Třeboň a.s. je největším výrobcem sladkovodních ryb v České republice i v Evropě. Jeho podíl na celkové produkci ryb v ČR tvoří cca 15 procent. Společnost hospodaří na 8086 ha rybníků (488 rybníků).

 Zdroj: Rybářství Třeboň

Související rubriky: Rybářství a rybníkářství