20.1.2018 7.08, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace
Řešení nouzových situací usnadňuje asistenční služba
Společnost Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SčVK) nabízí svým smluvním zákazníkům zdarma službu pro řešení nouzových situací spojených s únikem vody. Připomíná to mluvčí SčVK Iveta Kardianová.
Za první dva roky fungování Asistenční služby byla pomoc poskytnuta ve 269 případech a refundace vyplacena 55 zákazníkům. Asistenční služba zahrnuje domácí asistenci – odborné práce, směřující k odstranění nouzové situace spojené s únikem vody za vodoměrem a částečnou refundaci úniku vody. V případě, že má zákazník platnou smlouvu na dodávku vody z veřejného vodovodu uzavřenou se společností SčVK, může v případě nouzové situace využít asistenční služby na telefonním čísle 212 812 212. To je číslo dispečinku společnosti United Assistance. Zde nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace a upřesní podrobnosti.
„Upřesnění vzniklé situace je velmi důležité. Na základě informací od zákazníka posílá dispečer odborníka na opravu,“ vysvětluje Iveta Kardianová. Odběratel má nárok na poskytnutí tří asistenčních zásahů zdarma v rámci jednoho odběrného místa za jeden kalendářní rok. Na refundaci vzniká nárok v případě úniku vody větším než 10 m³. Maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 000 Kč.
Naše voda, ilustrační foto archiv Naše voda
20.1.2018 7.08, Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Čistota vody a rekreace, Voda a naše peněženka, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace