PVK zjistí, jak jsou jejich ZÁKAZNÍci spokojeni

Aktualizováno 2. září 2015 | Rubrika: Vodovody a kanalizace

Filling glass of water from stainless steel kitchen faucet

Pražské vodovody a kanalizace, a.s., (PVK), budou zjišťovat, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Oznámil to mluvčí PVK Tomáš Mrázek.

Od 1. září do 6. října 2015 mohou náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde skupina Veolia provozuje vodovody a kanalizace. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.

Vyhodnocení průzkumu bude k dispozici po 19. říjnu 2015. „Výsledky průzkumu využije naše společnost k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ řekl Tomáš Mrázek, tiskový mluvčí PVK. Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Naše voda

Související rubriky: Vodovody a kanalizace