PVK rozšířuje zákaznickou linku o další kontakt – 601 274 274

Aktualizováno 19. července 2016 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

PVK - centrální dispečink prezentace - IMG_2680

V rámci zkvalitnění služeb pro zákazníky zavedla společnost Pražské vodovody a kanalizace (PVK) další číslo na zákaznickou linku. Informoval o tom dnes mluvčí PVK Tomáš Mrázek s tím, že ke stávající bílé lince 840 111 112 přibylo mobilní číslo 601 274 274.

„Vyšli jsme vstříc požadavkům našich zákazníků. Těm, kteří mají neomezený tarif u mobilních operátorů anebo u pevné linky, umožňujeme nově volat v rámci svého tarifu bez dalších nákladů,“ uvedl Mrázek. Zákaznická linka PVK je specializované pracoviště, které slouží k hromadnému zpracování telefonních hovorů. Zákazníci zde obdrží informace o dodávkách pitné vody, odkanalizování, fakturaci, smlouvách, kvalitě vodyporuchách na vodovodní či kanalizační síti nebo plánovaných výlukách. „Na základě požadavků klientů upravíme výši zálohy, vyřešíme reklamace, poradíme, jaké doklady jsou třeba k sepsání smlouvy, poradíme, jak postupovat při zřizování přípojky, co dělat, když vodoměr neukazuje správně,“ doplnil Mrázek.

Operátoři jsou na zákaznické lince k dispozici 24 hodin denně 7 dnů v týdnu.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

 

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace